Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-04 20:27:20 följande:
    hehe... jag har 3 st i soffan här nu... =)
    hehehe.. härligt min son kör bilar runt vardagsrumsbordet hehehehe han satt på toaletten för första gången här idag och var suuuupermallig
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 20:31:13 följande:
    men se där ja... sonen till sonen börjar bli stor! duktig kille =)
    hehhe japp sonen börjar bli stor hanbabblar som tusan så här låter det

mammadujapappamommosittahääääär... mammadujamommopappa. pappa hemma.. pappa hemma satt han heeela vägen till dagis igår och sa hehe duja är han själv
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 20:43:53 följande:
    härlig ålder... =)
    ooooja förrutom den där envisa biten då när han vägrar gå hem från dagis eller inte vill klä på sig när vi sa ut hehe men visst är han söt när han ska sura med man får ju hålla sig ibland hehehe
  • sonen08

nu fick jag med soffsällskap dock för att sonen somnade så de var dissa mamma direkt hehe

alltså kan man älska sina glasögon hehehe känner mig extremt "vuxen" i dom hehehe

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 20:54:52 följande:
    hehe... sen växer de upp o är så lagom söta hela tiden... menmen... jag skulle inte byta bort nån av dom för alla pengar i världen =)
    precis hoppas vi får veta på måndag ang hörseln om de har med hans tal o göra med...

funderar på om affärerna är öppna imorgon börjar ju närma sig jul ju då är de välöppna söndagar med har jag för mig??
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 21:12:14 följande:
    ja... ska hålla tummarna för att det går bra =)

jajo, de har säkert öppet imorgon... int vill de missa julklappsruschen =)
    hehe har handlat alla julklappar till sonen bara mig själv kvar

hoppas med att de går bra....

men är glad har ju fått prata lite med ögongodisidag
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-04 21:17:38 följande:
    Jag vill med shoppa julklappar men bara till barn alla vuxna i min omgivning har allt...
    nu får dagarna gå så jag får lägga paketen där ju hehehe
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-04 21:23:06 följande:
    vi ska nog vara alla hos mig i jul... lite trångt men smidigast så :)
    okej mysigt jag har bara sonen trorjag på morgonen sen får jag han dagen efter... så blir ensam påjulafton nog..
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 21:48:43 följande:
    ahh =)
    alltid trevlig att prata med lite ögongodis =)
    ooooja fast nu vart  de ju inte så privat men vad gör det hehehe blev glad för de lilla hans prioriteringar är ju förstårliga varför de är annat just nu i hans huvud. men de gör inget förstår att de är viktigare
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-12-04 21:55:39 följande:
    Här har dom flesta alltid öppet på söndagar..
    okej ska in imorgon o kolla
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D