Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Mr Espresso skrev 2010-09-30 10:07:11 följande:
    Vad skönt med en kille som tänker i samma banor
    Men alltså bli ni inte stressade av att inte ha klapparna klara iaf en månad innan jul???
  • cajsasmamma

Pejgan skrev 2010-09-30 10:16:53 följande:
    Neee ska ponnyn bo på balkongen då eller? Och katt tål jag inte.. men en liten dvärgkissekatt vore ju bra sött....
    Min ponny är så liten och behändig så hon kan gott och väl bo på balkongen :)

Få väl ta och lägga ut en bild på denna skönhet!!

Ryttarn och hästen ser verkligen GLADA ut!!!
  • cajsasmamma
    PeterA skrev 2010-09-30 10:16:06 följande:
    Nej. Bara man vet vad man ska köpa så :P
    Okej!!!

Iofs så bruka jag hjälpa min pappa att köpa julklappar , alltid dan innan julaftonFörvånad
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-09-30 10:26:13 följande:
    hahahha
    Dottern var arg på mig eftersom jag följde med på ridturen och gick brevid, hon kan faktiskt rida själv!!!! Enligt henne enligt mig måste jag hålla i henne , höns-mamma som jag är!!!
  • cajsasmamma
    Pejgan skrev 2010-09-30 10:32:15 följande:
    Åh I wish.... synd att det är så dyrt annars tror jag t.o.m jag skulle ha stallplats
    Kan du inte försöka skaffa en mydryttare ponny till barnen?? som ni åker och pyssla om nåndag i veckan???
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-09-30 10:25:45 följande:
    ja karlar...!!??!!....
    Japp fast iår ska jag fixa extra julklappar när jag julhandlar och sen säljer jag dm till pappsen dn innan för STORA pengar{#emotions_dlg.djavulsk}
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-09-30 10:32:31 följande:
    såklart hon kan !!!!!

alla barn kan ju ALLT själva!!!
    Japp , stämmer!!!
  • cajsasmamma

Nähe nu sk jag åka o handla mat och sen ska syrran kom hit till pappa och vi ska plocka äpplen så hon kan koka äppelsylt!!

• cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-09-30 10:52:30 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.......

in true christmas spirit Tomte
    Tomte yes!!!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D