Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-11-15 09:40:34 följande:
    vilket mysigt uppvaknande :-S
    kanske prosits magsjukebaciller som håller i sig...
    krya på lil killen ialla fall o hoppas ni andra inte får de
    funderade på  det oxå men tror inte det och borde jag varit den som smittade isf och så skulle det komma flera dagar efter sen är det är fler som varit magsjuka sa dom på dagis och kollegan va oxå dålig i magen tydligen :(, men jag valde iaf rätt dag att vara hemma på känns det som med tanke på vädret iaf :) så blir att köra några tvätt maskiner o fixa lite annat här hemma och hopppas det inte blir mera spyor .
  • daddy XL

god dag CM nu e det ju mindre än 1 månad kvar nu bara  har du börjat förberedelserna inför årets händelse på FL ;) ?

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-11-15 14:04:57 följande:
    Nu är det lunch-time här... Lillebror och min dotter fick bestämma maten Obestämd blir p ...... mos och pannbiff med p.....grönpepparsås,
    mumsigt  :) verkar stabilt här efter  frukost iaf så har tänkt äta tacos som va önskemål från ena busgrabben :)
  • daddy XL

godkväll på er ÄNTLIGEN fredag det var iofs  inte tanken i morse ;) men ju börjar det kännas som det ska kännas en fredag trött efter en lång vecka och såå skönt att vara ledig nu .
    längtar så klart till nästa fredag men nu får man ta en dag i taget och njuta av denna helgen först :).

Har man missat nått skoj på sistone?

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-11-19 17:43:34 följande:
    hejsan...

har ni tillfrisknat ?

Här har det hänt en massa skoj , somvanligt...
    joodå blev inte så farligt ju men jag har är inte helt kry känns det som ,kändes nästan som feber igår och haft huvudvärk och inte så ofta jag brukar ha det men det botar man under helgen med att ta det lite lugnare :).
    ev. ta med barnen på söndag så dom får se pappa spela basket ;)
  • daddy XL

hallå trådisar full fart här nu en liten kille som verkligen är inne i en "jag vill inte" period nu så sa att han inte fick fick bada och då skulle han självklart bada  :).

hade en kanon kväll igår med bandy cup, fotboll på tv sen ishockey på hovet  :)  och nu ser jag bara fram emot  fredag när man ska få träffa min gudinna ;)  får verkligen hoppas att veckan går snabbt...

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-11-21 11:16:29 följande:
    Hejsan..

Jag har en här som har kommit i en  "varför" periord efter sisådär 1000varför varje dag så vill man bara stoppa huudet i sanden och gråta
    jag satt på bussen med mina  en gång när ena grabben va i den perioden och dom satt brevid oss skratta  så dom nästan fick tårar ju :).
    sonen08 skrev 2010-11-21 11:20:02 följande:
    hehhe säg att han inte får då så gör han det ju heheh
    var så jag gjorde för ville ju att han skulle bada :)
  • daddy XL

Och ang. julklapp så har jag redan fått det jag önskat mig ju :D dvs. den underbara och härliga flickvän som jag har :) så bara dom till barnen som ska fixas

• daddy XL
    The one skrev 2010-11-21 11:47:26 följande:
    .

Händer fortfarande att man får ett varför??
    värför ?

( :P min dåliga humor nu )
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D