• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-15 17:15:35 följande:
    va?? kallt vatten, missfärgar håret ja ha då aldrig märkt nått.. o ja duschar till 90% i kallvatten, HAHAHA... ja e fan knäpp, men ja bli ju så såsig annars ju
    Kalkat vatten... Inte kallt vatten..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-15 16:46:56 följande:
    Gitarrlektion?

Se där ja.

Eller är det en metafor?
    Det var faktiskt gitarrlektion.. Jag har ont i fingrarna nu men jag är duktigare idag än jag var igår innan lektionen..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-16 08:08:16 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va ja kokar av ilska!!!!!Exet har vetat i 2 v att ja ska på fest till helgen....Men nu ska han INTE ha sonen!!!! utan han ska åka tiill sthlm för o träffa en kompis.....Suckar högt...Visst han har bett sin mamma ta sonen men ändå....Han tycker de är viktigare att träffa kompisar än att ha sin son som vanligt....Blir sååå trött så nu har ja tappat suget för o gå ut för ja visste de!!!! Innerst inne visste ja detta skulle ske för de är såå varenda j*****vla gång ja planerar på gå ut så sabbar han de med att vägra ta sonen så ja kan gå ut på krogen eller att han ska ut eller han ska dit eller han ska de.... Ja är sååå trött att han inte kan säga nej ja har min son denna helgen.....Men nej då ställer ja in mitt o tar MITT ansvar över MIN son eftersom pappa inte tycker de är viktigt nog.......Är såååååå arg nu.....Visst kan hans mamma ha sonen men de ja blir mest arg på är hans beteende att han alltid ska göra så här mot mig.....Har heeelt tappat suget nu.....suck suck suck
    Vad irriterande!!!!!
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-16 20:06:58 följande:
    Nej hua, nollgradigt vatten i duchen, det låter riktigt farligt Istapparna kommer flygande

Ja, Korpilombolo, det låter som det ligger i Afrika någonstans, så jäkla tufft namnpå nåt sätt

Var är man då? Ö-vik?
    haha, ja vette fasen va vi hamnar då, men roligt låter de ialla fall 

istappar kan väl va trevligt, gillar du inte vintern

ja precis, övik hamnar vi då.. där e ja
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-16 08:08:16 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va ja kokar av ilska!!!!!Exet har vetat i 2 v att ja ska på fest till helgen....Men nu ska han INTE ha sonen!!!! utan han ska åka tiill sthlm för o träffa en kompis.....Suckar högt...Visst han har bett sin mamma ta sonen men ändå....Han tycker de är viktigare att träffa kompisar än att ha sin son som vanligt....Blir sååå trött så nu har ja tappat suget för o gå ut för ja visste de!!!! Innerst inne visste ja detta skulle ske för de är såå varenda j*****vla gång ja planerar på gå ut så sabbar han de med att vägra ta sonen så ja kan gå ut på krogen eller att han ska ut eller han ska dit eller han ska de.... Ja är sååå trött att han inte kan säga nej ja har min son denna helgen.....Men nej då ställer ja in mitt o tar MITT ansvar över MIN son eftersom pappa inte tycker de är viktigt nog.......Är såååååå arg nu.....Visst kan hans mamma ha sonen men de ja blir mest arg på är hans beteende att han alltid ska göra så här mot mig.....Har heeelt tappat suget nu.....suck suck suck
    Men låt inte hans beteende sabba DIN helg. Kan farmor ha sonen så är det väl bra.
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-06-16 20:11:03 följande:
    Kalkat vatten... Inte kallt vatten..
    HAHAHAHAHA..... oj va pinsamt
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-06-16 20:11:42 följande:
    Det var faktiskt gitarrlektion.. Jag har ont i fingrarna nu men jag är duktigare idag än jag var igår innan lektionen..
    Spelat på G-strängen

Ja det gör ont i fingrarna i början, särskilt om man spelar stålsträngat.
  • Majuuu

Varför är det alltid så att när man själv blir intresserad av nån så är de inte besvarat eller så är det besvarat men den andre är inte redo för något... O så när nån annan blir intresserad av en så har man själv noll intresse? Obestämd

• figurehead
    sugar rush skrev 2010-06-16 20:13:19 följande:
    haha, ja vette fasen va vi hamnar då, men roligt låter de ialla fall 

istappar kan väl va trevligt, gillar du inte vintern

ja precis, övik hamnar vi då.. där e ja
    Varje årstid har sin charm. Jag har faktiskt en dröm om att fira midsommar vid riksgränsen. Åka bräda hela förmiddagen och sen äta sillunch i snön

Ok, Foppaland
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-16 20:13:47 följande:
    HAHAHAHAHA..... oj va pinsamt
    Äsch..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D