Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-19 00:38:02 följande:
    "here he comes to save the day la la la" ;P
    meeeeeeeen.... ja klarar inte av de där.. ja skrattar som fan varje gång ja ser den där texten
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-19 00:39:38 följande:
    jag tyckte de va så kul så jag gjorde det 3 ggr... :/

men attans vilken kontroll jag hade på sista förlossningen! där var det jag som sa åt barnmorskan vad som skedde o inte tvärtom... vilken kick!!
    haha... de e rätt de !!

ja sa inte ett ord.. inte förrän huvet va halvvägs ute, då bad ja exet ringa på klockan för då kunde ja inte hålla tillbaka mer...
    barnmorskan hade bett mig sova (hur hon nu hade tänkt att de va möjligt) sen va de bara o tuta o köra o sen va de klart
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-12-19 00:42:55 följande:
    Mina var ju båda väldigt livliga i magen o sparkarna på slutet var ju inte att leka med.. Misshandel från insidan liksom.. Skrikandes O sova är härligt... sonen började sova hela nättenra när han var 8 mån, men vad gjorde det när jag var gravid igen o hade börjat springa uppe o kissa på nätterna o började känna av foglossningen runt den tiden.. O lillisen började sova hela nätter när hon var 14 mån o när hon var 15 mån började hon vakna igen.. Skrikandes
    haha,, underbara barn
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-12-19 00:43:21 följande:
    Mjo. Och jag är väl den enda som blivit utslängd ifrån en förlossning :p
    alla har vi våra egenskapen
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-19 00:42:15 följande:
    Nä, ska la ta o krypa ner under täcket nu.... man blir INTE piggare av att sitta uppe för länge Tungan ute

Natti natti alla

Kraaaam

natti natt MP

• sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-12-19 00:45:07 följande:
    Jag tänkte läsa på ordentligt om patienträtt för när vi läste om det i första delkursen i höstas så tolkade jag det som att jag har rätt att göra det sålänge det inte är skadligt för mig eller nåt sånt.. Funkar inte det ska jag väl höra med dom vilket landsting jag måste ta mig till för att få det gjort.
    gör så.. läs på så du kan din sak sen kämpar du för det!!
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-12-19 00:46:54 följande:
    Mjo. Jag va den enda som tyckte det jag sa va humor. :D
    haha, vad sa du då`?
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-12-19 00:47:33 följande:
    O jag trodde det var falsklarm med andra när vi åkte in o bm skulle kolla en extra gång när hon undersökte mig för att vara helt säker... Jag var öppen 8cm o lillisen föddes typ 1½h senare...
    haha,, kroppen e fan hur frän som helst!!!
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-12-19 00:49:09 följande:
    Det vågar jag fasen inte skriva på ett mammaforum.. Blir nog bannad, korsfäst, hängd, bränd på bål...
    haha, nejdå...
    säg nu
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-12-19 00:49:49 följande:
    Mm, om man förenar 2 så :D
    you said it, not me
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D