Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nu lämnar ja tråden.. majutchi - ja mailar om kryssningen om de bli aktuellt...

• sugar rush

nu lämnar vi de där... ja orkar inte tjaffs mer om de nu o ja vet fortfarande ingenting som vanligt, men vi lämnar de.. låt tråden gå tillbaka till de den e till för...

• sugar rush
    Verbalize skrev 2010-06-03 16:41:38 följande:
    ledsen att det har blivit som det har... men jag kommer inte tbx till den här tråden för JAG får inte prata om vad jag vill eftersom folk tydligen tar illa vid sig o inte kan fatta att alla vi människor har olika värderingar....

Sen att alla inte får prata med varann gör tråden ännu träligare.....

jag har inte uppfattat någon flirtning... men som sagt ... alla är vi olika!

sen att man är glad pratsam o gillar vissa mer än andra kan man inte beskyllas för el hindras från för man kan inte äga nån el något

Tjing
    de här tar ja åt mig jävligt mkt av...

alla får prata i tråden, ingen ha sagt nått annat
    MEN jag tar illa upp av de som jag uppfattar som flört mellan dig och H.. de e de som e mitt problem me de hela.

jag vet att du inte gillar mig och de e helt okej och jag kan inte hindra dig från att prata med vilka du vill men jag säger bara som ja uppfattar de..
    om de sen e fel elle inte de vet bara ni..
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-06-03 17:10:22 följande:
    om du tar bort din lilla spärr så slipper vi ta det här offentligt... det kan bli jobbigt!
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-06-03 17:10:22 följande:
    om du tar bort din lilla spärr så slipper vi ta det här offentligt... det kan bli jobbigt!
    gjort
  • sugar rush
    Nenne666 skrev 2010-06-08 23:55:33 följande:
    Mm...men så har dom som vart väldigt aktiva i den här typen av trådar och som startat upp dom försvunnit från hela forat det sista....Det är jäkligt trist.

(det har ju gått nåra)
    nope, ja e kvar.. skriver bara inte längre...
  • sugar rush
    nu1mlock skrev 2010-06-09 00:33:44 följande:
    Då är det väl på tiden att du börjar skriva igen, tycker du inte det? :)

Jag lockar med godis.
    nja, tror inte de...
    godis må va gott men ja ha nyss baka o gjort egen pizza så ja e nöjd :)

tack för erbjudandet!
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-09 19:30:39 följande:
    Jag lovar att INGEN hade ätit det om inte Carl Jan hade tyckt det var "charmant"
    ja klarar inte av den "mannen"
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-09 19:34:51 följande:
    he he, jag tycker han har charm, men han är bara lite för mycket på nåt sätt
    charm??? var då???

de enda ja ser är ett gristryne, en stor glugg mellan framtänderna OCH en fuktansvärd feminin utstrålning...  dessutom skär sig hans röst in i öronen... den sätter sig på trumhinnan och sen blir man inte av med den... usch, får rysningar..
  • sugar rush
    nu1mlock skrev 2010-06-09 22:50:25 följande:
    Nähe, om man skulle ta och pierca sig nästa torsdag då.

(innan alla åsikter kommer så ska jag göra det för att jag känner för det, inte för att jag tror att det är häftigt eller av någon annan konstig anledning :P)
    gör så du...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D