Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäxanSurtant skrev 2011-05-19 13:21:50 följande:
    Nej jag tror inte på någon fanatisk skit alls, sen får dom kalla sig vad dom vill....
    Hade det var en gedigen forskare som lagt fram saken hade man nog lyssnat mer...  men allt religiöst dravel om att jorden ska gå under då eller då... näää....  bibeln osv är inga faktaböcker....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Pomperipossa skrev 2011-05-19 14:41:27 följande:
    hahha ooooja.. han skall spela fru i en av familjerna.. men har han de på sig lär alla dööö av skratt hehehe
    en desperat hemmafru eller?
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    racer x3000 skrev 2011-05-19 15:11:37 följande:
    Vad säger han på söndag ..
    Jag är senil?
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Pomperipossa skrev 2011-05-19 15:03:15 följande:
    hahhaa jaaa han vill nog byta frun har en föredetta nasse till make hehehehe

nää vi skall spela ronja rövardotter i en ny tappning... vi får inte kopiera rakt av utan vi har valt att ta 2 familjer.. en invandrar familj och en nasistfamilj eller ja pappan är emot invandrare. ... för att de skall bli dagens samhälle..  
    Ok... vem spelar reinfeldt?

skoja.... ungarna kommer nog gilla det
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    racer x3000 skrev 2011-05-19 15:16:03 följande:
    "Jag har räknat fel"..

För det har han visst gjort förr..
    Han "höll" ju på att trilla av stolen med denna uträkningen....tror faktiskt han gjorde det.... innan den var klar Drömmer
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Lammis är en stjärna i köket med..... t o m med min "kräsne" son åt som en häst idag

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-19 18:39:29 följande:
    Fan oxå liksom, att han är det där med
    Svårt att motstå karlar som lagar god mat tycker jag (kan ha att göra med att jag tycker matlagning är otroligt trist...)
    Han är en nia..... 10 blir han när vi gifter oss

Är inte van vid att killar är såpass bra i köket... det har varit mycket snack om kunskaperna o sen serveras det kolsvart pyttipanna iaf.... Kräks
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-19 19:14:27 följande:
    Kaffe kaffe till alla... Häxan är mätt i magen och helt slut i huvudet... avskyr när det blir så.. när mitt tålamod krymper och inget är bra... hatar!!!! Skrikandes
    Kramar om.... Hjärta

o skänker en del av mitt snudd på oändliga tålamod.... Kyss
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-19 21:27:01 följande:
    Gött! När blire bröllop då? (vi kommer!)

Nej jag håller med dig, det är ofta mycket snack och lite verkstad...jag tar hellre lite snack och mycke verkstad faktiskt, i de allra flesta fall...undantaget vinkvällar då, det blir så tråkigt att diskutera med mig själv när han druckit för mycket och somnat av....
    ska bara banka nått hårt i skallen på honom så polletten trillar ner nån gång.... Drömmer

sen får jag ju frångå min egen princip.. har sagt att jag aldrig ska gifta mig

Hepp... det vart slött här ikväll... ska nog skutta ner i sängen ist... o se om man e piggare imorgon.. är marknad här i byhåla o har lovat vilden en döskalletröja

sov gott alla
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D