Inlägg från: Lellebror |Visa alla inlägg
  • Lellebror

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mm sjukdomar är inget skoj,
    min lilla åkte hem till mamma igår och är där en vecka nu. saknar henne massor när hon inte är hos mig, men jag kan iaf åka o hälsa på när jag vill ;)
    Har henne varannan vecka.
    Annars har jag mest bråkat med mitt andra ex idag men oj vad jag mår mycket bättre nu ;)

• Lellebror

mm detta är den som jag va tillsammans med efter den minstas mamma.
    Mina barns mammor har jag bra kontakt med, den ena pluggar och har föreläsningar och övernattningar till som tätt, och den andra jobbar inom vården så då fpr jag fixa mat med ojämna mellanrum ;)

man måste ha en fungerande relation/kommunikation med sina barns mammor

• Lellebror
    Majuutschi skrev 2010-11-15 20:49:11 följande:
    Klokt tänkt.. Tyvärr är det inte alla som tänker så... Skrikandes
    förstår inte varför, visst det var infekterat när jag och lillans mamma gick isär, men var det något så skickade vi sms ooch frågade om den andra kunde ställa upp.
    Man behöver inte göra det besvärligare än det är ;)
    Man har ju ändå skaffat barn ihop då får man ju ta sitt ansvar.
    Jag vet inte jag kanske är lite udda men så tänker jag ;)
  • Lellebror
    trollkarl skrev 2010-11-15 20:54:51 följande:
    *morgel, mutter, fräs*
    låter som mitt ex :)
  • Lellebror

Nu flyttade ju vi isär 2½år innan vi gick isär och det är ca ½år sedan vi gick isär helt, men vi har hela tiden haft dottern varannan vecka förutom när jag gick totalt in i väggen då hade jag varannan helg + 1dag i veckan.
    Första månaden efter skillsmässan då kunde vi nästan inte prata förutom via sms, kan iofs va förståeligt eftersom jag träffade en ny nästan direkt efter.
    Men senaste veckan har jag varit hos henne och ätit middag ett par gånger så vi ahr en bra relation nu :)

Sen har jag den negativa sidan att jag är helt ärlig med det jag säger, så hon fick reda på den nya relationen först och direkt av mig. Visst det sårade men det är ändå viktigt med rak och ärlig kommunikation.

• Lellebror
    sonen08 skrev 2010-11-15 21:10:06 följande:
    Skulle exet träffa en ny så vill ja gärna vara den första som får veta det... sen hur tidigt han tänker blanda in vårt barn med..
    där gjorde jag missen att involvera min minsta dotter för fort.
    ofta tänker jag klokt men det spelar ingen roll hur bra syn man har man kan missa ibland ändå.

Nu verkar hon inte ha tagit det så hårt ändå. Då är det värre för min stora för hon tyckte verkligen om den nya, men jag har pratat mycket med henne och förklarat så gott det går.
    Det fanns anledningar till att det inte funkade.
  • Lellebror
    cajsasmamma skrev 2010-11-16 21:24:06 följande:
    Kom på att vi är i mitten av november och jag har inte ens köpt hälften av julklapparna ;)
    jag har inte köpt en enda :)
  • Lellebror

God morgon alla desperata singelkvinnor :)

• Lellebror

hmm jag skulle behöva en date snart ;)
    någon som är sugen?
    Runt Vara och lagom ålder ;););)

• Lellebror
    sonen08 skrev 2010-11-17 20:53:01 följande:
    heheh hade jag bott kvar i lidköping så
    kanske dags att ta en tur tillbaka ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D