Inlägg från: Labin76 |Visa alla inlägg
  • Labin76

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Morron hoffa. Silvertejp löser väl det mesta

Hoffa skrev 2013-09-29 08:51:08 följande:
    God morgon alla glada!! O Idag blir det Funkykidz (barndans) och Ikea för att skaffa gardiner.... Insåg ett problem efter gårdagens diskutioner ang. strykjärn. Eftersom jag inte äger någon symaskin så fick jag tips om att Ikea har ett system för att lägga upp gardiner utan att behöva sy. Såg i morse att det bygger på att stryka, och strykjärn har jag ju inte heller Lösning på det? Silvertejp? Spik? Superlim?     

• Labin76

Precis

Hoffa skrev 2013-09-29 09:05:07 följande:
    Jo det gör ju det. Om inte annat kan man ju tejpa upp dom i rätt längd för att sedan klicka i lite superlim.    

• Labin76

Tror jag inte isnogood

Isnogood skrev 2013-09-29 14:07:42 följande:
      Ja skulle bli den allra sämsta hushållerskan...
    I live on the dark side...the devil is my confederate

• Labin76

Erbjuder sig som rätt man hehe

Isnogood skrev 2013-09-29 14:13:56 följande:
    Hushållsarbete e inte riktigt min grej Men, för den rätta mannen, kan jag nog göra allt (läs "typ nästan eventuellt" )        

• Labin76

Ja för det e jag isnogood inklusive städ tvätt o allt annat det innebär

Isnogood skrev 2013-09-29 14:30:13 följande:
    I´ts a deal
    Labin76 skrev 2013-09-29 14:16:08 följande:
    Erbjuder sig som rätt man hehe
    Bra på hushållsarbete..? Gör du goda drinkar o inte klagar när jag drar in massa skräp o knatar omkring i stallkläderna inne?   Då är det väl värt tanken      

• Labin76
    MrC skrev 2013-09-29 19:35:50 följande:
    En annan story (inte onani, men ändå på temat sex och jävligt roligt) från samma fyllefest för 20 år sedan (vid närmare eftertanke så var det drygt 22 år sedan).
    Åke (även kallad Kåt-Åke) berättade att han var i Arvidsjaur och skulle dra hem en brud på hotelrummet och ha sex. Men de var så ivriga att de började redan i hissen. När han ligger där och håller på och penetrera henne tycker han att hon är jävligt torr. Kuken skaver och det känns som att hon har grus i fittan. Han tittar på henne och hon ser ut som ett stort jävla frågetecken. Hon frågar vad fan han håller på med. Han tittar ner och ser att han håller på och knullar med hissgolvet, fullt med grus och sand! Jävlar vad ont det ska ha gjort.
    Till hans försvar, han var rejält jävla full. Skrattande

ASG hahaha redig fylla det
  • Labin76
    Raggarbruden skrev 2013-09-29 19:50:49 följande:
    godkväll från en smått bakis raggarbrud.. 
    godkväll
  • Labin76

Absolut isnogood hehe

Isnogood skrev 2013-09-29 20:02:21 följande:
    Du skulle må då va

• Labin76
    Isnogood skrev 2013-09-29 20:04:04 följande:
    Har varit ute o fångat in mina hästar som beslutade sig för att ge sig ut på äventyr till grannens ena åker.
    Nu, något försenad, skall jag börja packa inför resan till Uppsala o kursäventyr.
    Ha de gott

Va inte lugna, jag k a n s k e kollar in en sväng senare      

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D