Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-09-24 21:33:50 följande:
    Ooooh, tack....Så snällt av dig att testa...

Inte för att jag funderat på det...men å andra sidan...

Nu slipper jag ju riskera att fundera på det i framtiden     
    Tur du har mig!! 
    Mikael007 skrev 2013-09-24 21:37:07 följande:
    vilket skämt. tre krav på kvinnan 13 krav på mannen. endast desperata män svarar på sådana löjliga förfärgningar. toffelhjältar. Jag kräver att kvinnorna ska vara.

Singel * Snygg * Trogen * Fräsch * Snäll * Social * Ärlig * Tycka om barn * Ansvarstagande * Kärleksfull * Romantisk * Glad/positiv * Bra i sängen    

Du glömde bra på att städa, tvätta och laga mat.  

Själv är jag bara jävligt bra i sängen. Tungan ute Oskyldig

• Mandi74
    Hoffa skrev 2013-09-24 21:48:03 följande:
    Ja, det här va ju en riktigt skoj tråd! Gjorde min dag betydligt roligare, mycket sjuk humor! Underbart! Dags o klubba mig till sängs. Dröm nått mysigt, inte för mysigt bara...
    I morgon krävs lite bättre närvaro, nu har du tittat färdigt.  
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:48:37 följande:
    Ha det så bra trådinvånare, mitt larm tjuter om...6.5h så nu måste jag ta o göra klart här så ja lyckas stoppa mig i säng innan det är dags att lämna den igen.

Gonatt alla  

God natt på er små gullefjun!  

• Mandi74
    HäckHäxan skrev 2013-09-24 21:51:34 följande:
    Tack Kyss Hjärta :-P

Ja om jag bara hade kunnat packa och dra ibland så hade jag gjort det, men jag sitter ju fast med alla husdjur. Kanske nästa år när Nicksson ( kaninen ) kan leva ute utan att ta skada och jag fått byggt en bra utegård/ bur åt honom.

Är dock barnledig i helgen och jag var barnledig i helgen som var....men jag har inte vart det under hela sommarlovet och nu började skolan och tja de där med att somna i tid och sånt är ju nu inte min starka sida... I helgen skall jag dock typ skita i allt och bara göra minsta möjliga om jag inte har lust att göra annat när helgen väl är här, för då gör jag ju det.
    Har ju sett bilder på farmen på fb.  

Det är det man ska göra när man är barnledig, så lite som möjligt och bara sånt man vill.
    Det där med sömnen är ett problem vi båda har, dock har jag bättrat mig rejält och nu funkar det hyfsat bra. Nu är vi sjuka men annars så är jag duktigare på att sova nu än innan. Man får kämpa, hela tiden.. inte vara alfons åberg, jag ska bara finns inte.

• Mandi74
    cajsasmamma skrev 2013-09-24 21:58:00 följande:
    Nä nu ska jag med ta och sova lite innan älsklingen kommer hem igen
    Hehe.. gäller att vara utvilad när han väl är hemma.  

Godnatt!

• Mandi74
    HäckHäxan skrev 2013-09-24 22:04:56 följande:
    Tycker ju det är en så bra mening, ska bara..... hehe Tyst

Är lite bättre jag också, faktiskt, men då verkar ätandet bli lidande, så nu krigar jag med det. Det är så jag seriöst överväger att leva på matersättnings shakers, för de måste ju vara bättre än inget hur man än vrider på det.

Man kan tydligen lära halvgamla hyndor att iaf halvsitta, vad duktiga vi är Kyss
    Naj, naj, naj.. inget jag ska bara.  

På vilket sätt blir ätandet lidande? Du få börja äta när du stiger upp.  

Visst kan man, Mandi är en duktig och lättlärd hynda, om hon vill.

• Mandi74
    Hoffa skrev 2013-09-24 22:13:22 följande:

Jo precis, inga snigelspår på lakanen i morgon bitti
    Brukar du kunna göra snigelspår?  

• Mandi74
    HäckHäxan skrev 2013-09-24 22:18:16 följande:
    BLir ju inte hungrig så jag brukar ju äta kanske en gång om dagen, men jag har verkligen krigat med det i sommar så nu äter jag oftast 2-3 gånger iaf

När man stiger upp dricker man kaffe, PUNKT och slut =)

Mandi är den bästa slyn-hynde hybrden ever! LÖV Hjärta
    Man får äta ändå, frukost som en kung, lunch som en prins och middag som en tiggare.. eller nått sånt.  

Kaffe, nej tack, det har jag aldrig lärt mig dricka. Kräks

Awwww.. du är för snäll.  Löv you! Hjärta
  • Mandi74
    Hoffa skrev 2013-09-24 22:38:34 följande:

Ha ha, nej, det är något som är er kvinnor förunnat Men jag är rätt ok på hjälpa till få snigeln fuktig = Medskyldig Gid natt!!!!
    Tänkte rövsvett.. eller nått sånt.  

Ohhh.. bra kunskaper! Tungan ute

Glid natt?  
     I will, glida in i sömnen .. så småningom.  

God natt!! 
    HäckHäxan skrev 2013-09-24 22:39:40 följande:
    Det måste vara nått genetiskt fel på dig till och med en av mina katter dricker kaffe!

NU måste jag stänga datorn utan några ska bara jag har ska bara fastnat här i timmat, fy mig! Spank me please?
    Skyldig! Mamma säger att jag blev tappad, kan det beror på det?

Nu måste du stänga av datorn!! Är du duktig och stänger av den nu, ska jag belöna dig med smisk nästa gång vi ses. Riktigt härlig smisk, med bara handen.

• Mandi74
    Hoffa skrev 2013-09-25 07:15:38 följande:
    Aaa men god morgon!! Är jag först upp? Kan aldrig vara bra De roliga drömmarna tog slut så lika bra att vakna. .. Idag blir det att hämta världens bästa tjej på dagis för en veckas mys, längtar!! ♥♥♥
    Godmorgon! Ibland kan det vara en fördel att vara först, ibland inte.  
    Raggarbruden skrev 2013-09-25 07:18:22 följande:
    Goooodmorgon alla glada  
    Godmorgon! 
    ulfsas skrev 2013-09-25 08:27:50 följande:
    God morgon från Luleå. Kallt som f-n här.

Snö i luften innan landning igårkväll. BrrTomte

Godmorgon! Fy fan, hörde nått om det där här oxå.. fast vi bor så långt söder ut.  

• Mandi74

Isse - idag är det hockey igen, på plats i hallen!! Mycket fint att titta på där kan jag säga. Bokar en plats åt dig oxå! :-P 

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D