Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

gokväll på er och sopm vanligt orkar jag inte läsa ikapp :P men kan berätta att jag ser framemot morgondagen ska bli en riktig MYYYS kväll ;) sen lite party på lördag oxå:)

• daddy XL
    trollkarl skrev 2010-10-28 20:22:31 följande:
    good eeeeeevning, Infidel ;)

iiiiiiii keeeeeeeeeeeeeeeeeel uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    haha min mellan kille gick o sa det på dagis dom fatta ingeting och trodde han blibit knäpp ju :P
  • daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-10-28 20:26:07 följande:
    God Kväll!!!
    Va orka inte läsa det vi har skrivit idag??  Vi som knappt har skrivit nåt idag ;)

Hoppas att ni få en trevlig helg iaf!!
    hade ju inte läst från gårdagen :S hehe men vad gör det om det va nått speciellt så brukar det ju komma upp igen :P
  • daddy XL

så tråkigt att det är så långt kvar till trådfesten bara :( men "vi" ska komma iaf ;)

• daddy XL
    trollkarl skrev 2010-10-28 20:52:30 följande:
    jaså daddy dyker upp också?
    jaa klart jag gör  missade bara skriva in på den där listan  jag är dålig på sånt bara fråga kryssningstjejerna ;P
  • daddy XL
    trollkarl skrev 2010-10-28 20:56:25 följande:
    *ASG* ja det e lungt...
    det kommer nog lite längre fram med mer ingående..
    men du bör dra ett PM till mig med allergier samt saker du inte äter...
    äh inga allergier och inte direkt känslig  så du hade tänkt laga 5 olika rätter alltså hehe
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-10-28 22:22:27 följande:
    Det är jag som är TS
    2 barn (nov07 o feb09)
    Bor i Västerås
    Har hittat ett stycke daddy xl här som jag har norpat åt mig så jag är varken desperat eller singel, men fortfarande mamma..  
    jaha då är det väl jag som är  "stycket" som majuuschi norpat åt sig :P
    och jag är fortfaranade pappa
  • daddy XL

weeeei nu e det fredag och dags för avgång ;) ha en trevlig helg det ska jag iaf ;) ciaoooo

• daddy XL

hallå tråden nu e jag tillbaks :)ännu en kanon helg med mys , party,dans,trevligt sällskap ,singstar,mys, lite shopping , mys  ;) , har ju inte hälsat alla nya välkommna ännu så ....VÄLKOMMNA  !
    och  som vanligt e jag för lat för läsa igen vad ni haft för er i helgen men hoppas TS kan berätta lite senare när hon läst igenom ;).

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D