-
med?sonen08 skrev 2010-12-13 22:26:56 följande:behver help
-
oj,, där tar ja ett steg bakåt.. ja ha ingen aning om sånt,, måste själv göra de men ja vet inte heller hur man gör... :psonen08 skrev 2010-12-13 22:31:13 följande:data trubbel.. mitt antivirusprogram behövs installeras igen vet ej hur man gör
-
you don´t wanna know... :pPlantagen skrev 2010-12-13 22:32:38 följande:Meh "Vad tror du om mig igentligen?" :P
-
nä jänter.. nu ger ja nog fasen upp för ikväll...
snart e de ju min favo serie så ja gett ju hinna me alla bestyr innan dess
lägga ut snuse, ta av mig näverstövlarna och parkera skotran o ladda bössan ni vet...
night night -
ja de e så jävla kulfigurehead skrev 2010-12-13 22:38:29 följande:Haha, ja de kan de små,
undrar var de lär sig allt det där
ja garvar ihjäl mig varenda gång -
bara värmedynan som fattas dåjejosa skrev 2010-12-14 09:13:13 följande:bra där! jag valde att ha på värmefläkten hela natten.... såååå varmt o skönt =)
-
go morron föresten
-
haha, ja du får önska dig en av tomten,, de finns ju filtar me värmeslingor i oxå,, de vore ju pricken över i:etjejosa skrev 2010-12-14 09:23:00 följande:godmorgon! =) mår du nå bättre??men lite så.... aja, det kommer eventually... ;Psugar rush skrev 2010-12-14 09:18:31 följande:bara värmedynan som fattas då
jo ja mår lite bättre, men e fortfarande hemma.. har en dryg hosta och nästan ingen röst.. men på torsdag drar helgjobbet igång så till dess ska ja banne mig va frisk
hur e de me du da? -
tjing...
en supertrött K är här ikväll..
en pissnatt där dottern vaknade halv tolv o skulle bums ligga hos mig.. sen ändrade hon sitt beslut 6!!!! ggr så ja bar fram o tillbaka.. till sist så avslutade hon med att sova i min säng ändå..
hon är inne i en spök period nu och påstår att de spökar... stackars liten..
fast inatt va de inte stackars liten, då va de stackars mamma ;)
hoppas på en bättre natt inatt men de e väl inte o hoppas för mycket på..
so how was your day? -
Ugglan... ja just idag va väl inte den bästa dagen.. men men, dagen e snart slut :)