Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Queenie70 skrev 2010-08-05 16:50:26 följande:
Med risk för att du blir förbannad på mig igen, måste jag ändå säga att enligt min erfarenhet så ser en kille som verkligen är intresserad till att träffa en. De som drar på det, skyller på "mycket på jobbet" etc. brukar i själva verket inte vara jätteintresserade, men vill samtidigt hålla en på halster, utifall inget bättre dyker upp.sonen08 skrev 2010-08-05 16:52:26 följande:
Jo men om man har ett nytt jobb och är lärare så är de mycket innan skolstart.. ja skyller inte på han men han verkar intresserad och skickar gulliga sms hade han ite vart de hade han slutat prata med mig... Ja jo ja vet ja brukar vara de näst bästa ändå... tack för den smällen!!!!-Jag har flera kontakter där det har msnats o skickats massor av sms, de har till o med ringt, men sen... det avtar...ungefär som att det är spännande för stunden på någe sett...
Förstår du hur jag menar..?
Det handlar inte om att du bara skulle vara ett andrahandsval, så sluta säga så eller så blir jag arg på dig o stampar på din tå..!!!
DU är värd det bästa, men för att hitta det bästa så måste du ta dig igenom jungeln av "mindre bra", vem vet, han kanske gömmer sig mitt ebland dem...han kan vara denna man, eller han kan vara nästa...
-Blir det ingenting av att träffas...då var det inte menat.
Fortsätt hålla kontakt så länge ni båda vill, deppa inte för att ni inte kan träffas nu så det lyser igenom när ni pratar med varandra, försök ta det lättsamt (vet att det är svårt) men fler tillfällen kommer, då får du reda på hur det ligger till...
Livet är fullt av erfarenheter....på både gott och ont...
"Kramarom"