Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Queenie70 skrev 2010-08-05 16:50:26 följande:
    Med risk för att du blir förbannad på mig igen, måste jag ändå säga att enligt min erfarenhet så ser en kille som verkligen är intresserad till att träffa en. De som drar på det, skyller på "mycket på jobbet" etc. brukar i själva verket inte vara jätteintresserade, men vill samtidigt hålla en på halster, utifall inget bättre dyker upp.
    Jag hade tänkt säga samma sak...
    sonen08 skrev 2010-08-05 16:52:26 följande:
    Jo men om man har ett nytt jobb och är lärare så är de mycket innan skolstart.. ja skyller inte på han men han verkar intresserad och skickar gulliga sms hade han ite vart de hade han slutat prata med mig... Ja jo ja vet ja brukar vara de näst bästa ändå... tack för den smällen!!!!
    Vet du...man drabbas av många sånna här händelser genom livet...en del går längre o en del slutar innan det knappt har börjat...
    -Jag har flera kontakter där det har msnats o skickats massor av sms, de har till o med ringt, men sen... det avtar...ungefär som att det är spännande för stunden på någe sett...
    Förstår du hur jag menar..?

Det handlar inte om att du bara skulle vara ett andrahandsval, så sluta säga så eller så blir jag arg på dig o stampar på din tå..!!!  Kyss

DU är värd det bästa, men för att hitta det bästa så måste du ta dig igenom jungeln av "mindre bra", vem vet, han kanske gömmer sig mitt ebland dem...han kan vara denna man, eller han kan vara nästa...
    -Blir det ingenting av att träffas...då var det inte menat.
    Fortsätt hålla kontakt så länge ni båda vill, deppa inte för att ni inte kan träffas nu så det lyser igenom när ni pratar med varandra, försök ta det lättsamt (vet att det är svårt) men fler tillfällen kommer, då får du reda på hur det ligger till...
    Livet är fullt av erfarenheter....på både gott och ont...

"Kramarom"
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 17:12:33 följande:
    Finns mycket saker som man kan göra, detta verkar bara...... underligt
    Jag tycker det är lite kul...ger mig attan på att hälften av dem är "varför svarar du inte på mitt sms för"
    -Ja, säg det... Drömmer
    Det bästa med min mobil är att det även går att RINGA till den...o även hemtelefonen fungerar att ringa till... men... ja, om de inte får svar på smsen o inte orkar lyfta luren o ringa  så får de allt vänta till ja har läst dem
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-05 17:23:51 följande:
    ja deppar inte ihop... vill han ses så kommer han göra det.. kommer han med undanflykter gång på gång så sjunker han i mina ögon för då är de att han inte vill...Ja är inte dum.. NEj men detta med andra handsval är sant flera av killarna ja har pratat med har innan vi ska ses träffat nån...så nu ligger ja lågt och hoppas inte förrän de är 100 att vi ska ses... Allt har känts bra dessa 4 dar vi har pratat så kom de som en kalldusch idag att han inte sagt något tidigare att han har fullt upp...De är väl de som är surt.. Vi kommer fortsätta och prata han vill det. Så får vi se när han kan.. Ja hade ju chansen nu i helgen men har inte 500 kr till nöjen så de är surt..
    Välkommen in i världen med ensamma mammor utan möjlighet till barnpassning... Obestämd
    För att inte tala om vår krassa ekonomi...

Jag har "gått bet" på många träffar pga att jag inte har råd när jag kan o inte kan när jag har råd pga att jag har sonen hemma (dotra e ju 15 o självgående så jag räknar inte med henne för behov av barnpassning )

Jag förstår hur du känner, jag gör verkligen det...
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 17:20:32 följande:
    Är de för konstig telefon du har som man kan ringa till? Obestämd
    Den är modern... o man slipper det irriterande stickandet i ögonen som röksignaler annars kan ge, prova, även lantisar behöver lite nymodigheter Drömmer
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 18:41:42 följande:
    Usch å tvi, jag somna en stund Skäms
    Naaaaaaaw, sussat gott..?
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 18:55:33 följande:
    Slumra i 40-45 minuter, var helt väck sedan. Visste knappt vem jag var :O
    Attans...  Vet du nu..?
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 18:56:33 följande:
    Vadå?? Jag har inte ens fått lära mig röksignalerna än
    Förvånad Du kan inte va någon äkta lantis.... Drömmer
    sonen08 skrev 2010-08-05 18:57:07 följande:
    Exet ska ha sonen i helgen. Får skattepengarna 1 vecka efter dnena resan... Så de känns surt... Ja försöker fråga exet om han kan ha sonen när ja har den dejt då ja vll hålla sonen utanför så länge de går... Han ha rju lättare och träffa nån eftersom han har veckorna fria... Och "leva" ungkarlslivet trots att han har barn.... Han är pappa när de passar han typ...
    Men det positiva i det hela är att du följer din sons uppväxt, det som hans pappa missar, i längden så är det viktigare än allt annat
    (ja brukar känna lite samma när min sons pappa har släkt nära som kan ställa upp om han behöver barnvakt...)
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-08-05 19:03:23 följande:
    ja ha köpt hem Ben&jerry glass.... Choclate chip cookie nånting... den ska ja trösta mig med ikväll.... min dotter borde vara HÄR med MIG.... för fan hon e snart två år.. o JAG SITTER UTAN HENNE NU!!!!

Gråter
    Varför?
    -Alltså..inte varför du köpte glass (man behöver aaaaaaaldrig en ursäkt till att äta glass Drömmer ) utan varför ang dottern
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-08-05 19:35:18 följande:
    haha,, joo ja äter aldrig glass... men idag få ja fan de
    hon är hos sin pappa, ha vart där o firat lite men ja hade hellre velat ha henne hos mig...

om 42 minuter för 2 år sen föddes hon.....
    min lilla terrorist {#emotions_dlg.djavulsk}
    Oo...ja sånna stunder vill man ju ha ensamrätt på de små satarna...särskilt efter att man trots allt konkat omkring på dem under jäsningsperioden utan möjlighet till avlastning för att inte tala om när de gav sig faan på att komma UT , utan att ens kolla om man hade tid för det just DEN dagen och DEN tiden...som om man aldrig gör någonting liksom Obestämd
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 19:41:05 följande:
    Knappt, men jag får fråga runt lite och se om någon vet :)

Man är tydilgen olika lantis på olika ställen :P
    Jag är rökare...

O en oäkta lantis eftersom ja e född o uppvuxen i Sthlm
  • Isnogood
    Queenie70 skrev 2010-08-05 20:05:36 följande:
    Det blev nåt  fel med citeringen där. Jag skulle svara människan som lät bli att läsa sina sms,
    Den människan e jag det

Jaa du...det började för att jag tröttnade på att en kille smsar mig nonstop men han kan inte lyfta luren o snacka.. o sen kände jag att...va faan, varenda människa smsar om allt o inget..pratar ju aldrig längre Obestämd så, då tänkte jag låta bli smsen (om ja läser kommer jag med största sannolikhet att svara..) o se om det är någon som vill något så gärna så att de provar ringa i stället...

Snacka om att man känner sig eftertraktad när det bara e EN person som ringer efter en vecka...o det till råga på allt e min mamma Skäms

Jahupp, kan j lägga mig ner o dö på en gång...ingen som ens skulle reagera av vännerna tydligen Död
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D