Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sitter o funderar på mina julklappar jag ska få

• sonen08

NU vet jag va jag ska önska mig fotbad heheh älskar sånt

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-21 11:00:31 följande:

Jag fundera på vad alla barnen ska få

heheh har redan alla sonens planerade men ska bara köpa dom med
  • sonen08

höll på flyga i taket nyss när jag skulle ta fram en kastrull ur skåpet ett äckligt djur lååååg där i fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy urk såg ut som en tvestjärt men ändå inte då den var mera silver färgad uuuuuuuuuuuuuuuuuuu ryser

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-21 11:12:43 följande:
    Jag vill ha nya julgardiner till mitt sovrum:) sen är jag lite jultokig, så jag bruka ha en massa juleljus och tomtar överallt..
    jag ska köpa julgardiner på öb om de finns kvar 69 kr de var billigt... OBS Ingen annons
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-21 11:10:25 följande:
    Jag har dotters klappar klara ... men sen ska jag köpa till syskonbarnen med ;) och min föräldra systrarna får inget
    okej har köpt 2 av fyra julklappar eller jag ska köpa 2 korgar till sonen med Han ska ju få en brio spis och lite matvaror till den samt kanske lite bilar me får see hehehe
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-11-21 11:11:01 följande:
    hallå trådisar full fart här nu en liten kille som verkligen är inne i en "jag vill inte" period nu så sa att han inte fick fick bada och då skulle han självklart bada  :).

hade en kanon kväll igår med bandy cup, fotboll på tv sen ishockey på hovet  :)  och nu ser jag bara fram emot  fredag när man ska få träffa min gudinna ;)  får verkligen hoppas att veckan går snabbt...
    hehhe säg att han inte får då så gör han det ju heheh
  • sonen08

jag ska önska mig en digitalkamera av tomten o fotbad

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-11-21 13:25:32 följande:
    sådär ja...
    då ha man sluta

Min önskelista ser ut såhär....

Lottokupong med miljonvinst, helst ialla fall 1,5 så ja kan dela med mg men även vara oförskämt laid back o unna mig att njuta av livet.

ett nytt liv

en eller gärna flera utekvällar på krogen med mina vänner, utan slajmiga back slick pojkar

en vinterjacka

nack och rygg massage

en ny bil, där inte larmet går igång så fort jag låser den (eller kunskapen att åtgärda problemet)

en klipptid

en middag ute med sällskap....

ja de va väl de ja kom på nu..

nä en sak till, två badlakarn behöver jag.. de känns ju sådär sofistikerat att torka sig med musse pigg o mimmi varenda gång man duschar...
    sugar den bilden du visa mig med frillan har du den?? jag glömde spara den
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D