Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fletcher Reed skrev 2010-08-04 18:10:13 följande:
    Det är ingen förolämpning. Men det var inte heller det du menade. Du försöker trampa på min manlighet! Skrikandes
    Förlåt då Skäms men va faan ska du promt ha manligheten liggandes ute på golvet för då när jag går förbi dig..?!? Inte MITT fel väl att jag nästan kliver på den när du vräker ut dig så där Obestämd
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-04 18:15:32 följande:
    Insåg just varför det inte är någon idé att låtsas var något alls. För du kommer ändå vrida det så att det är mitt fel Skrattande
    Ja tror att du börjar lära dig hur jag är genom att tänka på hur du är

Sa ju att du måste vara min bortglömda tvilling ju
  • Isnogood
    figurehead skrev 2010-08-04 18:15:52 följande:
    jag skrev att jag är ju inte TAPPAD BAKOM vagnen

Nja, där går nog min gräns
    Se så TYDLIGT du har skrivit de där två orden...det måste ju betyda att det är SÅ det är då alltså... Drömmer

Säääääääkert...när treoröret dimper ner i brevlådan hos dig så tror jag att du knappt kommer kunna hålla dig till ensamheten innan du testar
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-04 18:30:32 följande:
    Med andra ord kommer vi aldrig komma överens Skrikandes
    Är du aldrig överens med dig själv..? Förvånad

Jag är alltid överens med mig själv Drömmer
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-08-04 18:51:33 följande:
    ja ja vet :p va kul att du oxå vet de
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-08-04 19:12:24 följande:

okej, du ska få två listor av mig. en för kvinnor och en för KILLAR, så ser vi vad som skiljer oss åt

Tjejer:
    *skor
    *kläder
    *inredning
    *fint hemma
    *gulliga mail o sms

(jag reserverar mig för att motorcylek kan komma upp på vår lista )

Killar:
    *bilar
    *sport
    *öl
    *sex
    *sova
    *mat på bordet
    *lugnt o tyst

detta är alltså vad tjejer tycker om.. respektive killar... detta min käre uggla... är vad som skiljer mannen från kvinnan

Skäms Får jag byta ut "skor" mot sex..?

Jag föredrar sex framför skor
  • Isnogood
    Majuutschi skrev 2010-08-04 21:34:25 följande:
    Nu har jag läst ikapp o alla andra verkar titta på BB-program.... Hmmmmm..... Obestämd
    Om det betyder BIG BOOBS så kollade jag o dotra.... FIFAAN, någe pogram om kvinnor som kämpade för att ha störtst boobisar i världen... Kände mig smått Kräks över det hela...finns uppenbarligen fullt av mysko folk där ute... Spöke
  • Isnogood

Sen kollade vi en stund på något annat mysko pogram...fattade inte riktigt poängen med det hela...men vi skrattade så att tårarna rann

Var några blinda personer...som levde med en annan blind...ja veeeeeet men vi skrattade...massor Skäms

Bäst var när en tjej omsorgsfullt spenderade lång tid att vika ihop sitt nattlinne o sedan trycka ner det mot kudden o gämna till "rynkorna" på tyget....
    -Bara det att pojkvännen/ mannen låg där o sov..!
    Hon tryckte alltså ner nattlinnet i ansiktet på honom !!

Ok...kanske inte låter någe kul då förstås... Obestämd men ja fnissar fortfarande av tanken på hur kul det såg ut... Tyst

Bäst jag går o gömmer mig Spöke

• Isnogood
    Majuutschi skrev 2010-08-04 22:04:03 följande:
    nej det är nåt program som några andra kollar på som heter typ livet på bb eller nåt sånt... Men alla tänker vi på olika saker när vi ser bokstäverna bb..
    aha....jag är säker på att detta var mer....extremt Drömmer
  • Isnogood

WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vad jag inte har något av intresse att säga.... Obestämd

Men jag kan säga att jag undersöker hur länge jag kan hålla mig ifrån att läsa sms som kommer till min mobil (jag kan alltså läsa andra personers sms... Drömmer ) Har snart gått en vecka...och jag har ca 35 olästa sms.... Oskyldig

Varför jag gör det..?

För att jag kan Cool

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D