Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-06 09:56:27 följande:
    ohh tack!

godmorgon =)
    allt väl idag??
    jorå... en sömnlös natt till i bagaget, men just nu så är det lugnt :)
    sitter o klurar på om man ska inta lite att äta eller om det bara retar igång hostningarna igen :p

hur är det själv? är du på jobbe
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-06 09:58:51 följande:
    de gjorde hörseltestet idag eftersom de var de vi skulle kolla ifall de behövdes göras något åt det men han pricka in allt sååå dukigt
    men va skönt
    en bra dag idag!!!
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-06 10:07:55 följande:
    ohh... min halvkorta natt är helt självförvållad... pratade i telefon lääääänge igen ;P

hmm... lite te kanske - frukost hinner du med sen =)

bra med mig, sitter på kontoret o blev inkastad i en akut driftsättning *surar*
    haha,, ja men såna korta nätter är ju mysiga inget negativt alls :)!!!
    ja ja får fixa lite te, eller nått.... de ordnar sig nog :)

haha.. okej, de lät ju inte så kul, även fast ja får erkänna att ja inte riktigt vet va de e för nått :p
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-07 10:04:12 följande:
    försöker printa in hanssons 7 kreterier som man ska kunna samt källkrititkens 4 punkter..... de känns som de är viktigast o kunna till tentan...

så läser ni en artikel i en tidning eller något på nätet kolla noga om den är äkta, tidsambandet, oberoende och tendensfrithet

OCh glöm inte de kan vara en tradering med att berättelsen gått i flera led. tänk leken man körde osm barn "visk"leken de är en slagst tradering att storyn ändrar sin berättelse..
    you lost me at hanssons 7 kriterier
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-07 11:24:06 följande:
    hehehe har inte skrivit hanssons 7 kreterier Men nu har jag printant in källkritikpunkterna kan de utantill i huvudet

Utan o fuska kan ja alla 4
    haha, va?
    du skrev att du läste de där me hanssons 7 kriterier o då svara ja att...
    you lost me at (ovanstående) :p

ja påpekade inte alls att du ev stavade fel.. de märkte ja inte ens
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-07 12:13:45 följande:
    hehe okej de är sjuuukt mycket att printa in i huvudet.... lär bli omtenta igen...
    försök att inte tänka så..
    vet att det är svårt, men försök inte tänka negativt...
    det här klarar du!!
    de kommer att gå bra!!

den här tentan tar dig ännu ett steg närmare din examen och en framtid som du har längtat efter!!!

det här fixar du T!!!
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-07 12:34:53 följande:
    thanx hoppas inte blanda ihop källkritiens 4 punkter med hanssons 7 punkter de lär bli mix då

hanssons 7 kriterier är bra o kunna när man läser inom vetenskap och ska kritisera texten utifrån dessa 7 punkter.. nu kanske du fattar lite mera?? om hur man ska göra för att få fram faktan så de inte är fusk... som tex spikmattan om de botar och sånt då ska man utgå från dessa 7 punkterna för att få fram sanningen
    även om du råkar blanda ihop de olika punkterna så lär du inte vara den första, och inte den sista heller...

du klarar det här...!!

aha okej.. de låter ju vettigt.. även om ja nu inte råkar ha användning av de just nu i mitt jobb men när ja ska plugga så lär de säkert dyka upp en jäkla massa sånt där dravel :/
  • sugar rush

mäh, e de nu på lördag de e fest??
    usch vilken tråkig helg de kommer bli för mig då.. sitta här ensam hela helgen.. jippie....
    o när ni kommer tillbaka så e ingen singel längre :p
    eller jo, CM har lovat att spara på sig till våren henne kan man lita på

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-07 17:50:43 följande:
    HMMM HAR DU missat lilla mig????? som också ska sitta ensam heeeeeeeeela helgen???? happ
    ja de e du o ja sonen... DU o JA....
    lonely ladies club..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D