Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-05 11:32:51 följande:
    ohh... jag vill oxå flytta... men bidar min tid tills den perfekta lägenheten dyker upp... skulle vara trevligt att få ett sovrum nångång... har haft sovrum/vardagsrum i över 5 år nu :/

förstår att det är påfrestande att inte kunna stänga om sig...

slippa bädda sängen om man nu skulle känna för det...

och sen e de ju rätt så trångt o bo så oxå... förstår att du längtar till den dagen du kan flytta :)

• sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:44:13 följande:
    ja så är det ju...
    mor min ringde igår o sa att hon o pappa minsann tyckte att jag skulle skynda mig på att hitta en karl så att jag kunde köpa deras hus... hmm...

så nu är det barnen, kollegorna o föräldrarna som tycker att jag ska hitta nån... jajo, tack... tror jag tar det i min takt liksom ;P
    haha,, irriterande...

de går ju liksom inte snabbare bara för att dom säger sådär..
    snarare så blir man ju bara mer irriterad som sagt :p
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:41:26 följande:
    sant... men nån måtta får de la va! =)
    ja de tycker jag oxå!!
    ja ska säga de till alla virus som kommer o knackar på min dörr....

de få la räcka nu,, för de har jejosa sagt!!!

• sugar rush
    jejosa skrev 2010-12-05 11:47:53 följande:
    precis... det är ju inte så att det var 100 år sen jag var i en relation... inte ens ett år ju... menmen, de är la måna om mig på sitt egna lilla vis :P
    nä då e de ju verkligen inte länge sen.. man måste få ta de i sin egen takt... de kommer när de kommer helt enkelt :)
    jejosa skrev 2010-12-05 11:49:57 följande:
    men absolut!

hota med att jag tar en tripp norröver o tar hand om dom... en arg jejosa ska man inte leka med :P
    i will hälsa dom det
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-12-05 11:49:40 följande:
    hehehe min familj är tvärtom dom tycker de är bra att jag  är singel.... samma sak med min mormor hon tycker killar är bara idioter
    haha,, ja men dåså.. då ha du ju stödet där
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-05 11:58:50 följande:
    förr hade man små granar på bordet :)
    haha,, en sån där barn gran... typ 99 spänn på rusta, med färdig belysning ska ja he den på vardagsrums bordet tycker du
  • sugar rush
    Ernst Hugo skrev 2010-12-05 12:01:27 följande:
    Hallo allihopa!

Är ni alla i dejtingdjungeln? Har själv hamnat där och funderar på om det är enklare eller svårare jämfört med när man var 25. Vad tycker ni?
    ja du.. ja har inget vettigt att komma med alls.. har aldrig varit på dejt och är inte heller 25 än.. så ja får avvakta
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-05 12:05:02 följande:
    samma här... alla försöker fixa en karl till mig... dom sätter tom ut kontaktannonser på mig och sen sortera dom själva ut om det blir några bra till mig...
    men oj... de känns väl som att de e lite o inkräkta på ditt privatliv.. även om tanken är god...
    men man vill ju gärna vara med o välja liksom... eller ialla fall vara medveten om vad som pågår.... :p
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-05 12:11:25 följande:

Ja sån ska du ha... min dotter har en sån inne på sitt rum
    då köper ja en sån!!! ja gör ju som du säg vet du
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-05 12:14:21 följande:
    Vi har ingen privatliv i våran familj, elle rjaghar inget privatliv iaf
    usch då...
    eller i min familj ha vi väl egentligen inte de heller.. men kontaktannonser,,, där drar ja gränsen..
    fast du kanske har fått napp ?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D