• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-09 22:16:55 följande:
    Spraydate o Baddo e rena skiten tycker jag.. :(  Mötesplatsen e bra om man vill betala... :S
    har inte haft någon större lycka på någon av dem., mötesplatsen har givit lite dejter iaf men inte mycket mer
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 22:06:44 följande:
    Cee skrev 2010-06-09 22:04:43 följande:
    Vet inte hur många jag e med på ;P  Men e juh inte aktiv på de flesta..alla kostar juh nästan :( O då får det vara för min del..
    Dejtingsajter har jag lagt ner. Det är väl bland det mest meningslösa jag ägnat mig åt.
    Har träffat många vänner där via.. O syrran träffade sin man via spraydate..
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-09 22:18:44 följande:
    har inte haft någon större lycka på någon av dem., mötesplatsen har givit lite dejter iaf men inte mycket mer
    Nee..ibland blir man rätt less på att försöka om o om o om igen... :S Längtar efter att stöta ihop m ngn IRL istället.
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 22:10:52 följande:
    Jo det finns, köping är ingen stad från början, köping var ett större samhälle utan stadsrättigheter. Därför har många "städer" namnet köping.

Jo jag vet, men tycker det är kul att leka med ord
    Ja, jag har fått nåt sånt förklarat till mig.. Men ändå... Finns ju så många sånna..

Ja ord är kul ibland.. Har rätt kul för mig själv (eftersom ingen annan fattar mina skämt ibland) när jag kommer på nån riktigt bra ordvridning elelr vad vi ska kalla det för..
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-09 22:19:34 följande:
    Har träffat många vänner där via.. O syrran träffade sin man via spraydate..
    Härligt!! Alltid roligt att höra att det lyckats för ngn =)=)=)
  • Cee

Nähä..dags att sova...utvecklingssamtal för gumman i morgon...bra att vara liite mindre trött då ;P

Natti natt alla!! Sussa så sött!!

• Majuuu
    Cee skrev 2010-06-09 22:14:32 följande:
    Nä..HP e faktiskt en väldigt bra site m hyfsat seriöst folk o heeelt gratis utan begränsningar ... skööönt! Men man vill juh se lite nytt folk ibland...
    Jo precis.. Lite lättare att söka folk där än på betal-haken där man bara ser ett namn o aldrig minns om man kollat den personens pres förut eller inte... Har ju guldfiskminne.....
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-09 22:22:40 följande:
    Härligt!! Alltid roligt att höra att det lyckats för ngn =)=)=)
    Jesh.. Dom har varit ett par i över 8 år o har 3 barn ihop..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D