Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden
    Pomperipossa skrev 2011-06-21 21:24:42 följande:
    hoppas vädret slår om snart sååå man kan åka till havet och bada har massa planer för sommaren juuu om 1½ vecka drar vi till liseberg sen hem till mamma o pappa skall bli superkul och träffa min mormor med sen är det K-dagarna i 1 vecka och nu gav jag INGEN vika sonens pappa skall ha han båda helgerna när vi kommer hem.. han vart inte glad men men skiter jag har haft sonen i 6 helger på raken inte för jag klagar men hans pappa bör ta ansvar med. 
    hahaha jag åker till liseberg på måndag

ååh jag vil åxå till havet!
  • Raggarbruden
    Pomperipossa skrev 2011-06-21 21:47:47 följande:
    har 20 min till havet med buss tur man köpt sommarkort så man kan åka dit varje dag utan tänka på det eller jag kan åka heeeeeeeeeela skånerunt med kortet  
    ooooh

jag lånar ditt kort så jag kan åka skåne runt (haar aldri vart i Skåne)
  • Raggarbruden
    Pomperipossa skrev 2011-06-21 22:04:51 följande:
    skaffa eget:P kostar inte såå mycket men klart värt det då vi skall åka mycket buss/tåg i sommar MEN mina planer med min tjejkompis o hennes barn verkar INTE Bli av trist pgr av hennes reaktion igår
    du jag skaffar ett kort som går västmanlandrunt istället
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-06-21 22:20:05 följande:
    Vill ha polisradio!!
    Polisen står parkerad vid gången mellan husen in på gården mitt emot mig.. De åker nu... 2 bilar.. Vill veta Vill veta!!!!
    oooh jag är livrädd o jag menar LIVRÄDD för snuten...

Skakar när jag ser dom...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D