Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Verbalize skrev 2010-05-29 08:02:27 följande:
    vad tusan är det?

">

ännu ett dåligt barnprogram...

vilket i ordningen vet ja dock inte
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-29 08:06:30 följande:
    jaha det där hahaha Helvete så kallt det är i norrpan *brrrrrrrrrr*
    jepp, här oxå
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-29 09:04:13 följande:
    ni får ha en bra dag......hejinge som kommer sakna mig ändå verkar de som.......
    ha en bra dag..
    vi kan sakna varann du o jag så bli de bra
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-29 09:11:59 följande:
    ska försöka har ingen bra dag alls idag... sonen krånglat på morgonen ville upp redna kl 5 suckar högt...hade gääärna sovit lääänge.. Lovat en kompis o gå på stan med henne så sitter o samlar ork till en dusch...och ork med eventuella duster med sonens trots under dagens vistelse ute...
    usch låter inte som nån bra start på dagen..
    här va de första uppvaken 04.45 o sen somna hon om till 6.. hon ha vare p strålande humör hela morron så de känns bra..
    nu ha hennes farfar nyss vare här o hämta henne, dom ska kolla på kossorna när dom springer på grönbete haha...

ska platta håret nu o kanske försöka få i mig nått o äta??.... får se..
    sen jobb
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-29 13:41:25 följande:
    blev en bättre dag sonen fick en docka idag till sin vagn sen var de massa evenemang på stan vårat hyresbolag firar 60 år iår så de var 60 m lång tårta mumma sen massa andra jippon för barn sonen slog på stort o sov i 1 h i vagnen han som annars bara sover max 30 min i vagnen kom precis innanför dörren så nu slappar vi har gått en massa idag hehe skönt o röra på fläsket
    skönt att de blev en bra dag till slut ialla fall
    sover han så varje dag?? 30 minuter??
    hur gammal e han? han e ju född 08 utgår ja ifrån men vilken månad??

agnes fick va hos sin mormor idag eftersom ja ha jobbat.. o där sover hon alltid så länge... 3 timmar blev de idag

nu ha ja nyss lagt henne så vi få väl se hur natten blir haha..
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-29 20:16:38 följande:
    står att han annars sover bara max 30 min i vagnen men försöker aldrig vara ute o gå med han i vagnen när han ska sova middagen.. eftersom ja vet att han bara sover kort stund. så sängen är bäst för middagsvilan
    haha, ja de gör ju faktist de.. de e ja som ser dåligt verkar de som

men de va ju skönt att han sovde länge ialla fall.. dom behöver ju sova
    tyckte han de va kul me tårtkalas o så då??
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-29 20:51:17 följande:
    hehe nopp han ogillar tårta,kakor,pannkakor,våfflor...har en speciell son
    haha, då ha vi samma typ då agnes äter varken tårta eller plättar eller våfflor... hel knäppt.. men kakor kan hon knapra på lite, men inte en hel kaka utan bara liksom lite grann haha
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-05-29 21:03:47 följande:
    hehe får para ihop anges med ludde sen blir fiiint radar par utan sött hehe de gllar ju samma yoghurt med hehe
    haha, ja men precis.. de bli radarparet nr.1
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-29 21:10:09 följande:
    Vilken dålig stämning det var inatt.. O jag vet inte vem som gjort nåt som en del blev irriterade över.. Om jag gjort nåt som nån blivit sårad av elelr nåt liknande så hoppas jag att den personen berättar det för mig.. Men vad jag vet har jag inte gjort nåt knas...
    tjingeling...

ja de va ingen bra kväll/natt... vi tar nya tag idag...
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-29 21:16:41 följande:
    Ja, upp med humöret o så låter vi ingen dra ner oss.. Jag var på så bra humör igårkväll o sen hade jag hur kul som helst tills det plötsligt blev superdålig stämning.. Men nu lägger vi det bakom oss tycker jag..
    ja de gör vi..

men såg ni spaniens bidrag.. OH LORD!!!! ja gör nu
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D