Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-12-02 22:47:25 följande:
    om du kollar närmre ändå... hund nr 1 dreglar... så jag röstar för att devildog har rabiesvaccin i sprutan...

se så sprutan sprutar.. la lalaaa
    ja den dregglar... de e ju för att han e lite pilsk på nr 2. what else liksom :p
  • sugar rush
    Richard w skrev 2010-12-02 22:47:49 följande:
    Haha det kan man nästan tro :p men så är faktiskt inte fallet, fick komma ut ibland ju ;)
    puh... då kan ja andas ut lite... ja menar.. en lite promenad i hagen behäver ju alla, även om de innebär att man e kopplad... ;)
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-12-02 22:49:10 följande:
    Qupid goes 2010 No krull alloud :)
    newsflash... 2010 is soon ending.... and to welcome 2011 we decided that he has to grow some krull
  • sugar rush
    Richard w skrev 2010-12-02 22:54:09 följande:
    Nej nu måste jag tyvärr lämna er och lägga mig och sova tyvärr :( men det positiva med det är det är en dag närmare trådfesten och att man slutar 1445 så mer tid åt er här på FL och åt den jag pratar i telefon med ;)

Så godnatt på er alla, sov så gott och allt :)
    hmm,, undra vem de kan vara

natti
  • sugar rush

blev på sååå bra humör nu MP att ja bjuder på en goding från mina härliga tonår..
    den här körde vi på alla festen när dunken hade komme fram

">

front personen e väldigt lik min förste "pojkvän"  (vi va 9 år så de hände ju liksom inget mer än att ja bad en tjej kompis göra slut) härliga tider...

• sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-02 23:09:34 följande:
    härligt när man bara kunde göra slut
    fast jag och "mitt senaste ex" har så sjukt bra kontakt så vi prata om allt nu , aldrig vart några sura minner mellan oss.. så tycker jag att det ska vara... vi prata om precis allt...
    men vissa ex tror jag  har utsett sig till CMs livförstörare...
    haha, ja på den tiden va de inte så avancerat liksom..
    ida kom o fråga chans åt anders som killen hette... ja sa ja okej och sen va de bra med de.. de va på ett disco, senare samma disco så sa ja åt ida o göra slut för ja tyckte han luktade kaffe i munnen
    hahaha... så stört!!
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-02 23:02:26 följande:
    den tror jag med att vo körde nångång
    ja på min trådfest så komma ja köra me den...

fast då lär de ju inte finnas nå singlar kvar i tråden..... de e nog ba ja kvar... ensamfest :(
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-02 23:07:40 följande:
    Hahaha... underbart..... Mupparna....
    yes... love it
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-12-02 23:10:40 följande:
    Kommer Mupparna på TV längre????
    vet faktist inte om de gör de... de va väldigt länge sen ja såg de....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D