Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

raggarprinsessan skrev 2011-06-02 14:23:30 följande:
    alltså du finns 1 metr bakom o HäckHäxan 1 meter framför vad har ni för knep om ja skulle bli överfallen
    Det kan vi inte avslöja här..... Tungan ute
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäckHäxan skrev 2011-06-02 14:50:49 följande:
    Funderar på att ringa tattoo mannen, men så vet jag ju att han träffat ny tjej och jag vill ju inte gärna störa... känns som om jag måste få upp och bort dom innan jag ens kan komma vidare typ.

Ja vi får helt enkelt spara ihop i tråden och köpa oss en egen ö vi kan bo på
    Slampön.... där vi hellre knullar o super än startar krig Oskyldig
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    racer x3000 skrev 2011-06-02 16:05:07 följande:
    Meh, va fan ingen vid liv bara för att jag kom..
    Då kom du på fel sätt....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    racer x3000 skrev 2011-06-02 16:10:13 följande:
    Tungan ute
    Oskyldig

Nu tänkte du nog fel..... du vet... du ska komma in i tråden med fanfarer, ballonger och fria drinkar
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäckHäxan skrev 2011-06-02 14:10:24 följande:
    Ja eller en fanatsik muslim som inte ser längre än sin egen näsa, något är iaf fel. Obestämd Har svårt att tro att e sagofigur fortfarande hade haft kvar sin användare. De flesta av dom brukar ju balla ur mer förr än senare OCH denna har hängt här ett tag...
    Så länge har hon inte hängt här..16 mars i år.....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    mattias74 skrev 2011-06-02 11:55:34 följande:
    Jag kan bära vad du vill, bara jag får lön för mödan när vi kommer hemFlört
    Sunt....  jag bär om vi knullar mm när vi kommer hem.... och du är singel för att?
    mattias74 skrev 2011-06-02 12:15:53 följande:
    Jag ville hellre ha dig än marängsuisse{#emotions_dlg.djavulsk} Maräng är ju så mycket socker i och jag försöker skära ner
    Kräks

Du behöver inte svara... mansgrisar har en tendens att avslöja sig ganska fort....Död

Och du vet la att RP inte är så gammal väl? Och inga ursäkter om att du skämtar eller att hon skulle vara lovlig..... Gräns passerad..... Inte ok!

Håll dig till maränger annars kan det skäras ner i andra utväxter....Demon
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    mattias74 skrev 2011-06-02 18:06:36 följande:
    Lagen som reglerar pedofili. Blev ju nån ändring i lagtexten. Det var en 19-årig tjej som blev ställd inför tingsrätten för att hon hade sex med en 15-årig kille vilket tydligen gjorde honom traumatiserad(enl länstidningen alltså). Hon frikändes. De hade alltså varit ett par i runt ett år
    Det var väl lagen om sexuella övergrepp och våldtäkt på barn?
    mattias74 skrev 2011-06-02 17:59:10 följande:
    Nu skrev jag förstås att jag bar om jag fick belöning när jag kom hem. Jag kan ju ha menat en god middag också:)

Hur gammal är RP då? Jag hittade liksom aldrig den infon.
    En innebär ju knappast en god middag som belöning. Och den andra kommentaren du skrev var la inte precis så man misstolkade....

Hittar man ingen info så frågar men eller så avvaktar man tills man får den....  Visserligen vet man ju inte om den som sitter bakom datorn ljuger men för sakens skull så kan man ju ta det lilla lugna iaf....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Cee skrev 2011-06-02 18:32:00 följande:
    Hej AC!!
    Den dagen AC lägger skidorna i vädret ska vi skramla ihop till en liten förgylld platta att sätta på graven: Once AC always AC
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Cee skrev 2011-06-02 18:35:44 följande:
    Härligt!!!

Gumman älskar Liseberg..så en tripp dit varje sommar är ett MÅSTE =)=)=) Ett tips är att passa på att ta ett besök på universeum också, ligger juh precis intill Liseberg.. Hajmatningen e helt klart en favorit hos gumman =)
    Försökte övertala ynglets morfar om att ta honom en helg i sommar.... han bor ju i Gbg... och vilken unge älskar inte Liseberg, Universeum, Ullevi, Scandinavium, Ubåten i hamnen och Slottsskogen?

Men då fick jag höra: Vill du ta död på din gamle far?
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D