Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-11-16 17:16:22 följande:
    går den dra in i midjan.... ? så det blir lite mer former.... och är den varm?

Men den är snygg ja
    nej går inte dra in i midjan mer än va den gör...har tillräckligt med valkar som behövs döljas under jackan ja varm är den ska ha den till o från skolan o vid lite finare tillställningar har den gamla till o åka pulka med
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-16 17:28:33 följande:
    ska till frisören den 24dje så få se hur det blir med den saken...
    sonen08 skrev 2010-11-16 17:20:31 följande:
    nej går inte dra in i midjan mer än va den gör...har tillräckligt med valkar som behövs döljas under jackan ja varm är den ska ha den till o från skolan o vid lite finare tillställningar har den gamla till o åka pulka med
    Den ser lite rak ut, men annars snygg ;)hoppas att du inte ser mardrömar nu ommin skönsång!!!
    rak ut?? hur menar du då??
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-16 17:32:25 följande:
    Jag tänkte mer så den markerade midjan bara det är snyggt oavsett valkar eller inte
    den markerar "MER"midjan i IRL
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-16 17:41:54 följande:
    snygg!! är svag för de halvlånga har en svart som min vinterjacka... trivs du i den tycker jag du ska slå till =)
    jag har svårt o hitta kappor som sitter snyggt men denna satt som ett smäck har stor byst såå trodde aldrig jag skulle få igen den hehehe
  • sonen08

behöver me klippa mig frågan är hur o vad....

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-16 17:46:21 följande:
    men så då så... =)
    får se hur ja gör nästa vecka
  • sonen08

vad skulle ja passa i för frisyr??? tips ideer motages..
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-16 17:47:11 följande:
    Beror ju på hur modig du är men kan du inte rådfråga nån frisör innan du beställer tid o fråga vad du kan passa i?
    Modig är ja men frågan är vad som passar mitt ansikte vill ha en frisyr som gör ja ser "smalare" ut inte lägger på flera kilon och som jag kan passa i.. och känna mig snygg i
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-16 18:01:41 följande:

Nått sånt kanske?
    snyggt hur ser de ut framifrån?? är de du???
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D