-
tingeling......:)Ofigurehead skrev 2010-11-26 23:36:40 följande:haha
-
morrn morrn,...
why am i awake now??
några frågor...
var har Gandalf tage vägen?
vem är Igor?
och för er med matfrågor och allergi frågor..
plantagen kom med förslaget tacos o istället för att maila allergier hit o dit så säger ja såhär..
Är det någon som INTE tål tacos?
och detta kommer från någon som inte ska på trådfesten, men nu puffar ja lite på de... för ja vill ju komma, men de går ju inte...:p
natti natt
-
aha, åsna. mhm :)Plantagen skrev 2010-11-27 09:18:28 följande:Igor är CM's Åsna :)))
Ingen aning angående trollis
Tacos är great!
Kan jag komma loss så kan du! :)
okej, men han har hoppat av tråden eller va man ska säga?
ja de e great, alla äter det och de e lätt o fixa.. perfekt!
nja, ja kan nog inte de tyvär.. ja ha dottern den helgen och jag har så jäkla svårt o få barnvakt... :/
morning på dig själv.. :) -
va äre ni surra om??
pengar i fickan... nä i Bh´n jänter.. där he man stachen!! röker gör ja inte så de problemet slipper jag, dock ha ja en annan ovana som tenderar blossa upp ibland så mina stövlar brukar komma väl till pass -
haha, japp.. gummistövlar ska de va... de gett ju rymmes lite i dom ;)Plantagen skrev 2010-11-27 14:47:40 följande:Boots only när det väl geller? haha
-
hahaha... passPlantagen skrev 2010-11-27 14:53:11 följande:Jag tänkte en bit frammåt, hemma efter krogen ^^
-
nä, he´ne på sidan bara så får du en bra klyfta samtidigtjejosa skrev 2010-11-27 15:00:00 följande:hola... aha... du gör så... hmm... får köpa en större bh mao... hmm...
-
ja få sköta sånt där via mail hädanefter dåPlantagen skrev 2010-11-27 15:04:32 följande:Passa er. Inlägg som detta lockar hit "hål som hål" klienter :d
-
låter som du ha haft en härligt dagcajsasmamma skrev 2010-11-27 20:51:55 följande:
hello...
Inte alls livat här idag men det måste beror på att CM har haft lite annat försig idag Bowlingen med 21 kids gick kalas bra
sen efter har jag vart hos en av mina systrar ätit , dryckit och sovit lite men sen väckte min syster mig genom att börja prata om tomter eller tomtar :) sen hjälpte jag henne liite att städa och hänga upp gardiner Under tiden har hennes man satt ut en kontakt annons på mig...
Om vi inte hörs mer idag så få ni ha en bra kväll så hörs vi imorgon när CM är piggelin igen:)
o kontakt annons blir ju toppen, där blir de många napp
stann här me mig du, ja e ju ensam här ju, alla andra har ett liv ikväll... typiskt.... -
DBK? vad är de??cajsasmamma skrev 2010-11-27 21:07:47 följande:stanna ett tag med dig .. men sitter hemma hos min syster fortfarande :) men doom kolla ju på DBK