Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Önskar alla en bra dag, nu skall vi hoppa i kläder här och dra, ser att kl tickat sjukt fort........ som vanligt!

Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    PeterA skrev 2010-09-27 10:06:56 följande:
    Hej på er! :)
    Hej hej.. vad är du för filur Solig
  • HäckHäxan
    PeterA skrev 2010-09-27 10:10:20 följande:
    Jag är en filur som är periodare här på FL :)
    Bor i amsterdam för tillfället :)
    Nåja då är vi två periodare då. Amsterdam kul, hur hamnade du där?

Nu måste jag springa.... jalla jalla hela vägen!
  • HäckHäxan
    Mr Espresso skrev 2010-09-27 10:24:17 följande:
    Har tränat pilatus på morgonen....Sträcker lite på mig
    Dutigt du är
  • HäckHäxan

Hejsan.

Nu har jag skapat en hemlig grupp åt oss på fejjan, men ni måste finnas bland mina vänner så jag kan bjuda in er. Den är helt låst och ingen kan se vad vi skriver eller söka på gruppen, för den syns inte, det är bara ni som kommer se den i era profiler.

• HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-09-27 19:16:50 följande:
    allt är åt skogen.. mår skitdåligt...
    sonen08 skrev 2010-09-27 19:18:15 följande:
    hehe va??? just nu går ja och drar något stort över mig.. MÅR SKIT DÅLIGT ingen verkar fatta något eller bry sig så ja har stuttit o storgråtit o sonen sett de känner mig hemskt som mamma som låter min son se de...
    Men stackare, vad har hänt???

Barn överlever att man är ledsen även vuxna får lov att vara det!
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-09-27 19:30:20 följande:
    allt på en o samma dag... allt brister.. har planer på hoppa av skolan för ja orkar inte ta bråk varje dag... Skulle underlätta om ja hade bil slapp ja ta alla strider för han inte vill sitta på cykeln... eller ha hjälmen på... bara in i bilden å åka hem.. samt ja slipper stå ute i 20 min ååå bråka.. o bli frusterad för han inte vill...mycket i skolan med och som nu ja orkar inte focusera då allt går ååt skogen... Så ja funderar på hoppa av och gå tillbaka till 15 h så slipper de bli bråk varje dag....
    sonen08 skrev 2010-09-27 19:32:30 följande:
    bägaren med all skit har runnit över nu och ja har planer på hoppa av skolan för ja orkar inte plugga o ta hand om en trotsig son sitter på mitt samvete varje dag.. orkar inget då
    Hur gammal är sonen? Min dotter är ju snart 3 och vi krigar också om den där hjälmen varje dag. Men nu har jag lagt in 15 minuter extra i min morgon plan OCh så är hjälmen på innan vi går ut genom ytterdörren, jag har självklart också hjälm på då, sen tävlar vi om vem som hinner snabbast ut till cykeln.

Om det däremot är mer som klämmer, så backa till 15 h så du känner att du hinner med. Men hoppa inte av, bättre att backa och minska än att hoppa av helt, iaf först så du får landa och känna efter.
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-09-27 19:56:21 följande:
    Ni får ha de bra.. hej då.. tack för ni finns men kommer inte orka vara online på ett par dagar... har mycket o tänka på... puss till er alla..
    Ta vara på dig och tänk igenom allt. Oavsett vad du bestämmer så är det rätt för dig och det är det bara du som vet allra bäst!

*stora kramen*
  • HäckHäxan

*upprepar*

Mig hittar ni på fejjan ia häxan karlsson

Måste ha er på min vänlista om jag skall kunna bjuda in er till den låsta gruppen på fejjan, gäller ju så väl kvinnor som män i tråden.

• HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-27 20:03:21 följande:
    Häxan... hähum... hur hittar man tbx till gruppen på fejjan? Jag hittar den inte... har gått vilse där
    Skickade en inbjudan till dig ju, har du tappat bort den??
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D