Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Singel Man skrev 2010-08-02 02:39:07 följande:
    va skulle jag försvinna ?, pratar högt för mig själv
    Du va röd...ÄR röd...

Du får gärna prata så högt så att jag hör Drömmer
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-02 02:23:17 följande:
    Det är bara en av de saker jag tänder på Cool
    Oooolalaaaa Drömmer
  • Isnogood
    Singel Man skrev 2010-08-02 02:48:39 följande:

mysko, men ligger/finns kvar, säger till om jag skall vuxen krama kudden.. jasså jobba säger du, skall inte du sova alls då ??, men har gärna ditt sällskap, Försöker inte jaga iväg dig...

Njae, ja har haft semester i 4 veckor nu...o "råkade" vända på dygnet lite väl mycket... så ja e inte trött Obestämd
    O skulle ja gå o lägga mig NU så skulle jag nog inte höra klockan om jag somnade Död 
    Så, ne, det är bättre o va vaken o lägga mig tidigare (kanske...) i morgon i stället
  • Isnogood
    Singel Man skrev 2010-08-02 03:02:23 följande:
    mm känner igen det där med vrida dygnet, lite av en expert inom det området, Blir ju lätt så.. Får hoppas du inte är helt slut efter jobbet imorgon då, eller får en lugn måndag typ....Själv är det inplanerat fiske (aborre) imorgon om inte vädergudarna skall öppna himlen, då det skall fiskas från kanot, Hoppas smhi har fel....regnade tillräckligt igår typ, var riktigt skit väder här...
    Fiska från kanot..?
    Attans...det skulle inte mitt balanssinne gå med på Skäms D e konstigt... jag har jättedålig balans, kan lätt snubbla på mig själv... men när jag sitter på hästryggen så är balansen den bästa Obestämd

Uh, här har det varit regn till och ifrån i flera dagar nu...värst var det nog i torsdags då det regnade så kopiösa mängder så vattnet rann i floder längs vägarna...inte kul för mina kollegor som gick på semester i förra veckan o nu har 3 veckor kvar... själv hade jag PANGväder

Annars så tycker ag om att fiska, abborre e gott, särskilt grillad "mums"
    -Är uppväxt med motorbåt, pappa hade...men när han gick bort (för 10 år sedan i höst) så sålde vi (syrran o jag) båten då hon o hennes man har segelbåt o jag inte någon tid att nyttja båten på.
    Fast ibland så ångrar jag det...

Jag håller fingrar o tår så gott jag kan för att ni ska få fint väder
  • Isnogood
    Singel Man skrev 2010-08-02 03:24:42 följande:

Tack Tack gullig du är, mysko måste väl ha bra balans om man skall rida oxo, Själv sugen som fan på lära mig ta hand om häst, men inte fått tjejkompisen att fixa tid, så det blivit av, men men kommer väl nån gång, Kanot är ju stabilt, fiskar från kajak oxo, men ger lite problem om man får napp, Skall släpa ut kompisen då han inte fiskat från kanot elle paddlat, så kommer bli skoj, lite lättare oxo få upp på bilen om man är 2, även om det går själv men lite bökigare, Tacka vet jag kajaken, mm grillad abbore med lite citronpeppar i folje o ner i en eld, inte dumt alls.. Föredrar segelbåt då det är tyst, och gillar driva fram av vinden, då jag även windsurfar, försöka tämja naturens makter ( men haha går ju inte, man är så liten mot dom ) men man kan ju leva i en illusion att man kan .. , kör du trav, med hästarna eller bara för skoj ?,

Tjaa, vet inte varför balansen beter sig så... Obestämd
    Ah, hästar är det bästa om du frågar mig Drömmer

Kanot...stabilt.... hörs tydligt det att du aldrig har setat i samma kanot som mig Jag i en kanot är ungefär lika smart som att ha en elefant i en porslinsaffär (=total katastrof)  Skäms
    "Dreglar" citronkryddad foliegrillad abborre Tungan ute
    "Torkar bort med handduk"

Hästarna är "nöje" (även om något dyrbart sådant )
    Har en Irlänsk Tinker, det är irlänska sigenarhästar, fläckiga (oftast) stora tunga gjorde för att dra deras "hus"-vagnar. Sen två islandshästar och en liten shetlandsponny
  • Isnogood
    Singel Man skrev 2010-08-02 03:46:26 följande:

då pratar vi typ nordsvensk gissar jag, eller ardener ,hmm lyser med lite hehe kunskap om hästar, Men kompisens pappa födde upp tävlingshästar samt delägare stutteri samt tjejkompisar eller vänners syskon , så varit ,mycket hästar runt mig, hehe 1 km knappt från rätt stor anläggning, , Låter skoj men som du sa dyrt, men så är ändå dom flesta intressen, bara priset som ökar när man blir vuxen och får råd med riktiga leksaker hehe....Varit sugen börja men aldrig fått ur tummen , och nu när dottern har intresse så vill pappa slå 2 flugor i en smäll typ....

du glömde lite dreggel i mungipan

Japp, nordsvensk stämmer in bäst om man ska jämföra tinkern med en annan ras, skillnaden är att denna har MASSOR av hovskägg och att de oftast är svart-vita el brun-vita
    "Imponerad"

Jaa, det pratas ofta om "män o deras leksaker" men inte ofta om kvinnans

Se till att få ut den förbenade tummen o börja, du komer bli fast o innan du vet ordet av så har både du o dottern varsin häst
    Japp, min dotter har tinkern, hon fick ta över den hästen o sonen har shettisen
    Jag har dom andra Drömmer

"Gnuggar ordentligare med handduken"
  • Isnogood

Gryningsljus när det är som vackrast

Kallt o klart  efter gårdagens regn så ligger nu dimman i skog o över ängar o åkrar, någonting trolskt över det hela...
    "Myser"

• Isnogood
    Singel Man skrev 2010-08-02 04:09:44 följande:

Trevligt, jo hästar, hundar,katter, akvariefiskar funkar i min värld , handlar nog inte om min tumme utan få nån som vill haha lära mig, Jag har väldigt gott om tid typ, Trevlig en bastant häst, fast jag gillar nog mer hmm skall vi kalla dom travhästar..Och på tal om leksaker , inom sex har ju mannen´s värld varit liten och ni tjejer kan välja vraka haha , men det var en annan diskusion...

Nä nu skall jag ta min lilla 4 benta vän och ta en sväng, och krypa ner som sagt vuxenkrama kudden.  Hoppas du får en lungt, fin måndag så du inte somnar på jobbet...

And warp away to another galaxy....

O den enda leksak jag är ute efter när det gäller sexbiten...det är ju en man Skäms ingenting kan mäta sig mot en sån...

Tack, hoppas vädret blir fint o abborrarna många  o tack (!) för sällskapet
  • Isnogood
    Singel Man skrev 2010-08-02 04:11:27 följande:

Fattas bara en fin sjö med massa fisk men fram med kameran... älskar ta landskaps bilder, gärna romantiska, med sånt ljus....

Finns sjö (med fisk i) ganska nära
    hade gärna tagit en bild om ja hade en kamera Obestämd
    Särskilt dessa stunder (!)
    Romantiskt till tusen...förutom att man står ensam som ett fån då förstås... Skrikandes
  • Isnogood

Näe du lilla tråden...nu slipper du mig, om en timme ska jag sitta i bilen på väg till jobbet så det börjar bli dags att plocka ihop alla saker som ska med...
    -Förbereda sig...kan vara smart...ska tänka på det nästa gång...

Skutta in i duschen...o klä mig.....o åka...

Nej då...jag har ingen ångest över att behöva åka till jobbet... inte alls...

"GAH"

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D