Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Agdaa skrev 2011-01-21 22:13:05 följande:
    Va trött jag eeeeeee på alla som gömmer sig bakom sina diagnoser Demon

    Men det värsta av allt är att såna som du har barn, stackarn- å du som dessutom tar hand om barnet själv. Man blir ju mörkrädd Spöke
    Bara undrar vem fan du är?

    Såna som du? Menar du människor med npf? Som t ex jag? Även jag har humörsproblem, jag  har en jävla diagnos!! Och det är inte ofta jag tappar humöret totalt.... du blev medlem igår på detta nicket, går in i en tråd och ger dig på en medlem direkt...... antingen är du ett jävla troll eller en person med grava psykiska problem.....

    Jag tar hand om min unge själv med... hoppas du blir ännu mer jävla mörkrädd nu......

    Jag är så jävla trött på fuckfaces som tror sig veta allt så jävla mycket bättre än andra.... jag skiter fullständigt i om mitt jävla konto ryker här,,,,, men är grymt jävla besviken på folk och deras jävla okunskap.....

    Så... se för fan till att anmäla mitt inlägg nu... gå o lipa hos nån modd...... finns alltid nån som lyssnar på idioter!!!
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    honkie skrev 2011-01-23 10:49:51 följande:
    Jag undrar fortfarande... desperata singelmammor? låter inte direkt som ett fynd. är det verkligen något att ha?
    De som (vågar) testar oss desperata singelmammor brukar gå omkring med ett stort smile i ansiktet lääääänge

    Fast man får passa på... de sinar snabbt i tråden...... 3 mammor är redan upptagna Tungan ute
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS

    Spännande dag..... lille vilden är magsjuk..... han blev det redan i fredags men först idag får man höra det..... så blir nog inget dagis förrens onsdag/torsdag om man har tur.... + att det går vattkoppor... är han smittad så kan det bli lång tid hemma..... tur man har en massa filmer + tv-spel


    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Cee skrev 2011-01-23 10:41:09 följande:
    Hade JÄTTEroligt!!! Trevlig förfest hos min kö-kille förutom att min närmaste vännina gick på lite för hårt om att han o jag skulle passa såååå bra ihop!! Han ska juh inte veta att hon vet att jag berättat att han o jag har den typ av dialog vi har... inte för att jag tror att det gör honom ngt men JAG vill INTE det. Men men.. det var roligt o jag bad henne bara dämpa det iom att jag inte alls är redo ännu, o det vet både hon o kö-killen.

    Väl ute hade vi jättekul o dansade massor, hennes kille var tyvärr inget sugen på att dansa så han satt mest..men hon dansade en hel del o ännu mer dansade hennes väninna (kallar henne väninna nr 2 så ni hänger med ;P) som också var med. Vi hade suuuperkul o dansade runt med alla möjliga, bla väninna nr 2s brors kompisar (det var hennes bror som körde oss o han var också där)

    Började bla dansa en del med en främmande tjej som var skitkul att dansa med, denna tjej frösökte få med min väninna lite mer i "ringen" men min väninna blängde på henne o ryckte sig undan o stirrade stint sen på henen ett tag. Jag AVSKYR ett sådant beteende!! Men sa inget eller gjorde ngt utan dansade vidare.

    Då kommer min Väninna o säger -Känner du mig?! -Ja? Känner du henne?! (pekar på den främmande tjejen) -Nä?! -Hon kommer lura dig om 30 min!! Va?! Så upprepade hon bara det.. o jag undra hur ngn som jag inet förväntar mig ngt av som jag bara dansar med kan lura mig?? Men då hade tydligen killarna runt om sagt det, påstår hon. Det var juh bara det att det var juh väninna nr2.s brossas kompisar o de hade juh förståss inte sagt ngt!!

    Sen kommer brossan till väninna nr 2 som sändebud att nu ville hon åka hem.. :S När man styrt o ställt så för att ta sig dit med alla bekymmer det var o såå svårt det var att lyckas få ihop det så vill man juh helst stanna hela tiden o det var en timme kvar.. väninna nr 2 fick samma bemötande med frågorna o begärande om att åka hem o vart lika besviken.

    jag gick bort o pratade med dem.. o hon var förståss skitsur, försökte prata med henne o pratade med hennes kile o frågade om han hade tråkigt o om det var därför de ville hem, men han sa att han gärna stannade.

    Någongstans hät började anklagelserna haaagla över mig från väninnan... jag blev både arg ledsen os råad o försökte prata o reda ut lugnt.. men gick inte..allt var mitt fel o vi var bara där för mig skull osv... Till saken hör att jag både via sms o telefonsamtal tidigare under dagen frågat om de verkligen ville åka eller om vi skulle ta det en annan gång, men de ville absolut.. :S

    Tillsut gav jag upp o sa att ok..då åker vi då..alla 5..för att DU vill det, för bara DIN skull, frö vi andra hade velat stanna. Gick ut, hämtade kläder o brossan hämtade bilen..men då komd e aldrig. Fick tigga o be vakten om att få gå in o hämta dem... kommer in o undrar varför de inet kommer.. möts av värsta anklöagelserna igen, men HON har aldrig sagt att vi ska åka hem?!! Jag undra varför hon var sur då.. o bad om ursäkt till hennes kille om jag inte lagt tillräckligt med tid på att umgås med honom när han nu inet ville dansa.. han tyckte absolut inte så var fallet..men min väninna blev skogstokig o slängde ur sig ngt om att han net skull lyssna på mina lögner o att han inte fick prata med mig o att jag var så falsk o jag vet inte vad.

    Jag vart såå förbannad till slut.. o när jag äntligen röt i o sa att nu fick hon F*N ge sig..då blev hon hur mild som helst o hade aldrig sagt ngt eller varit arg eller sur..????!!!!!!!!!!!!!  Okan säga attd et blev många turer till :( Bla när vi kommit ut utanför puben, bland allt folk soms tog där.. så skrek hon att hon aldrig mer ville ha ngt att göra med mig o så en massa "fina" ord om vilken falsk jävla bitch jag var???

    Jag försökte i 1½ timme lösa allt detta... var lugn o ledsen o försökte vara pedagogiskt..

    Kan säga att ALLA höll med mig... fast var juh bara jag som vågade prata med henne..

    I bilen hem när hon höll på att gorma så fick iaf väninna nr 2 panikångest!! utav detta bråk!!  Jag försökte hjälpa.. men då blev väninna nr 1 förbannad för det också!! O när det hela lugnat ner sig började hon leka sjuksköterska (vilket hon är till yrket) o skulel fram med påse att andas i osv.. men då var juh nr 2 lugn så jag sa att vi väntar med detta.. o då var jag juh sjuk i huvudet igen...osvosvosvosv..

    Tillslut gav hon sig på nr 2 också o slrek åt henne att det minsann inet alls var panikångest o vidare..
    Jag kan säga att såååååå besviken..o sviken..o sårad..o kränkt..o ledsen o arg jag vart på henne i natt..det går inet beskriva...

    Slutade iaf med att HON bröt ihop i bilen också.. o att jag fick trösta henne också!!!!!!!!!!

    Inte roligt att behöva stänga inne allt själv, inte få stå upp frö sig själv, utan bara svälöja allt o sen peppa os tötta o trösta ngn som betett sig så mot en.... detvar verkligen riktiga personangrepp om vilken hemsk människa jag är..

    Men visst.. jag VET att hon inet tycker så... vet att hon e besviken på sin pojkvän..MEN att hon vänder xet så mot den enda hon har som verkligen lyssnar o bryr sig..  man gör inte så :(

    Så njae.. laddad ngr batteri har jag inte... :( O istället för att känna att jag skulle stärka mgi i frågan utav grodans svek så blev jag också sviken utan min bästa o enda riktiga väninna... det känns kan jag säga. Hade inget hellre velat än krypa in hos grodan..kan säga att han svek inet på låååånga vägar når upp till väninnans... han har aldrig sagt ett ont ord till eller om mig.. det är bara brist på intresse o tid o lust som är hans fel.... jobbigt att känna att han står mig närmast nu... när det är som det är mellan oss :( har ingen nu.. :S

    Men men., e bara att repa sig o försöka lägga bakom sig.. men kan säga att jag nog inte kommer ta ngt snack med grodan denna veckan..behöver hans famn nu...

    Förlååååt för detta massiva inlägg..men har juh inet längre ngn att prata av mig till o behöver få ventilera detta lite..så TACK godingar för att ni finns!!!! Hjärta


    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Cee skrev 2011-01-23 11:48:52 följande:
    TACK gumman...precis vad jag behövde idag!!!! KRAAAAM! Hjärta
    Solig
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2011-01-23 11:58:27 följande:
    Kan ju vara så.... men som sagt så finns vi här för dig!!!

    Norra Småland ligger inte allför långt ifrån med eftersom jag bor mellan mantorp och Mjölby. och en ide skulle vara i sommar om vi skulle ha en fest, träff eller kryssning med våran barn nån gång
    Jihaaa...... hoppas alla har nerver av stål om MP med vilde kommer

    Fast tror Cee och min vilde skulle komma bra överrens... redheads ju

    Fast ingen kryssning för vår del.....
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2011-01-23 12:24:32 följande:
    Jag har jobbat med barn i ca 10 år och mycket med barn med speciala behov. så jag har nog nerver av stål!!!

    då planera vi nåt annat än en kryssning
    Kanon..... då finns det en man inte behöver pumpa i en massa valium när han gör nått galet
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Cee skrev 2011-01-23 12:24:59 följande:
    Men MP... vi har juh inte tagit vår Visingsökryss ännu Tungan ute
    Den ska vi ta när det är varmt ute.... och när MP är barnledig.... jag kan ränna efter din lilla..... så kan du njuta av utsikten från båten
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    SkäggBiffen skrev 2011-01-23 12:31:28 följande:
    Mina 2 ligger nog i samma klass. Är inte friska på en fläck (som det ska va)


    Skönt att man inte är ensam om att producera vilda barn...... Tungan ute

    Men jag är ändå sur över att man inte har får fri tillgång till lugnande medel åt omgivningen..... Oskyldig
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    SkäggBiffen skrev 2011-01-23 12:40:12 följande:
    Haha, precis.  Mina är både högt och lågt samtidigt. ungefär som den där fågeln som Kalle jagar på julafton
    Känner igen det där..... min är som duracell kaninen på ecstasy..... 24/7...... att man orkar egentligen

    Fast man är la inte precis det andra kallar normal heller
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D