Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sådärja... tillbaka från tandläkarn och inga hål den här ggn heller... nice nice...
    snart jobbdags dock :/

• sugar rush
    figurehead skrev 2010-11-23 12:46:28 följande:
    Usch fy fan.,

kramar om!!
    tack ... :)
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-23 12:52:28 följande:
    Jag skulle med behöva åka till tandläkarn det var nåt år sen jag var där :)
    ja man har ju en tendens att dra sig för o åka dit :/
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-23 12:58:56 följande:
    va kul vi åker till borås sonen lääääängtar efter mommo pratar om de heeeeeeeeeeela dagarna de enda som inte är kul att jag ska tvätta förmiddagen hehe.. men de var den enda lediga tiden så ett ont måste..
    men va kul
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-23 12:55:11 följande:
    Här var man glad i morse att jag inte hade feber men men ha frossa nu igen :(
    ogilla!
    cajsasmamma skrev 2010-11-23 12:56:32 följande:
    På lördag ska C och hennes kusin ha kalas i bowlinghallen med 15 andra kidz :)
    va roligt.... ja vill oxå bowla
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-11-23 13:04:02 följande:
    oj... trots att det är över 7 år sen så minns jag ff hur det kändes när det bökades runt sådär... märklig känsla...
    alltså det är ju ett under att hinnsäcken håller!!!
    man tyck ju att den borde spricka när som helst när bebisen håll på sådär o så gör den inte de... seg jäkel ;)
  • sugar rush

gooookväll ladies...
    då ha man avverkat ännu en dag och kväll på jobbet, och imorronbitti e de dags igen :)
    blir bra de :)

ska julpynta imorron tro ja, men ja måste stryka gardinerna... o ja ha inte ens ett strykjärn (hur fan stavas de, järn, gärn, hjärn?? ) hjärnan står på tomtank nu...

• sugar rush

Bitte nicht ins klosett werfen (snälla släng ej dessa i toaletten)
    stod så på sanitets påsarna i gymnasiet och det verkar vara det enda som fastnade...

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D