Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Plantagen skrev 2010-11-22 18:51:37 följande:
    Mjo, får smyga iväg sen när den som ska ha det somnat, om han nu gär det.
    de kommer gå bra de där ska du se :) kanske ett bra tillfälle o ta bort nappen
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-11-22 18:54:59 följande:
    Najjuu, han säger själv att tomten ska få dem :)
    söt :)
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-22 18:54:56 följande:
    Jag börjar nog inte före 18 ändå... vill gärna vara vid medvetande hela kvällen

och ska ev in o göra stan osäker med......
    klart du ska in till stan!! go bruden....
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-22 18:55:44 följande:
    sånt är surt..... har du frågat alla om de kan o så?
    nä de ha ja inte,, men ja ha typ ingen o fråga...
    mamma  har själv julfest på fredag me hennes jobb så hon kan nog inte, har inte ens frågat eftersom hon sa att hon skulle på den..

dotterns pappa o ja e inte riktigt vänner just nu så han kommer inte ställa upp så ja låter hellre bli o fråga för o slippa få ett nej

dotterns farfar, nej tack

sen ha ja slut på folk... så ja få nog stanna hemma
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-22 19:01:29 följande:
    synd att jag inte bor närme , annars kan jag vara barnvakt!!!
    tack vännen :)
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-22 19:03:59 följande:
    Nu har jag skickat till alla som ska med på trådfesten lite info via inboxen , men tyvärr så blev jag avstängd när jag höll på och skicka så om nån inte har fått nåt av mig så meddela mig , så skicka jag igen !!
    ja man får inte skicka nå många mail sådär.. dumt tycker jag.. men då blir man avstängd... surt värre...
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-22 19:07:57 följande:
    Ja det är ju dumt men nu hoppas jag att alla har fått det...  men som tur var det bara i ett par timmar man blir avstängd!!
    haha, ja de e väl en jäkla tur... annars bli man ju nästan tvungen o skaffa sig ett liv utanför Fl
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-11-22 19:10:26 följande:
    Vart en godnattsaga och sång iform av Canadas nationalsång och lilla Röda traktorn :D
    hahaha..... kanske man ska införa lite kultur på de viset... i form av nationalsånger
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D