• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-08 18:42:13 följande:
    Precis aaaaaaaaaaaaallt {#emotions_dlg.djavulsk}
    O ingenting Oskyldig

Men ja stämde ju så bra in på beskrivningen:
    Mamma= Japp
    Singel= Japp
    Desperat= Oooo ja Skäms

men...ja måste ha så många...eller en som kan allt...
    Behöver:
    1 snickare
    1 rörmokare
    1 elektriker
    1 takläggare
    1 trädgårdsarkitekt/ trädgårdsmästare
    1 kock
    O säkert några till.... Drömmer
    Jag skulle oxå behöva en hel hög killar för det är mycket som skulle behövas fixas både här hemma o med bilen..
  • MysTic PrincesS
    1Barn skrev 2010-06-08 19:20:47 följande:
    Oj de kan jag inte säga tyvärr, men de blir oftast mat med kött filè eller kyckling med potatis eller ris för de är mina favoriter, men olika rätter av dem coh olika smak och styrka beroende på vad för rätt man gör, såser är roligt att göra för blir inte såsen bra så förstörs hela rätten, grillar jag köper jag inte massa färdigt grillsås krafs nä bättre att göra eget så får man som man vill ha det. idag stekte jag kyckling filè så de blev lite färg på dem sen la jag i dem i vatten med massa färska kryddor som persilja och vitlök och annat smått och gott koka dem tills kycklingen blev klar silade av kryddorna och gjorde brunsås på spat, sköljde bara av potatisen och skar dem i klyftor med salt och svartpeppar på och stora klickar smör ca 100 gram och in i ugnen...fy fan va gott de är!
    Åååååh....

villdugiftadigmedmig?????

*skojar nu så inte nån tror jag friar på riktigt, är nämligen en VVGM* Drömmer
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Majuutschi skrev 2010-06-08 20:07:33 följande:
    Jag är här o jag försöker läsa ikapp.. Ni har visst varit lite aktiva idag sen jag var inne medan dottern sov.. Jag kan ju inte sitta här när barnen är vakna heller..
    Där är du ju *glad*

Blev nästan rädd att du övergivit oss Gråter

Man kan visst sitta här när kidsen är vakna... men man får springa en del då Drömmer
  • nu1mlock
    1Barn skrev 2010-06-08 20:01:58 följande:
    Nä jag är inte passiv jag är rätt tillfreds med mitt liv btw, och gör de jag känner för precis som alla andra här inne. men att sitta här och säga så till oss nu1mlock kallas för hypocrisy, eftersom du själv faktiskt sitter här och skriver bara säger.
    Nu gör du det igen - missförstår, misstolkar och drar egna slutsatser utan några som helst belägg.

Jag antar att ni sitter och skriver här eftersom ni inte har något annat att göra för tillfället. Min dotter ligger och sover, vilket är en ganska bra anledning för mig att inte vara i lekparken ensam och skapa nya kontakter. Så att kalla mig för hycklare (eller hypokrit som beskriver samma beteende) är ganska långt ifrån sanningen.

Jag blev tillfrågad om vad jag menade med "visa upp sig" osv., vilket jag svarade på. Jag har inte påstått att du inte är i lekplatsen, att du använder din dotter som tjejmagnet eller något liknande. Det är dina antaganden som baseras på feltolkningar av mina inlägg.
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-06-08 19:24:46 följande:
    Haha nåt för Maja kanske då Hon behöver ju veta var Norrköping ligger
    Jag har ju nästan lärt mig nu.. Men han är ju iaf 2 år äldre än dendär 21åringen..
  • Malena79
    Majuutschi skrev 2010-06-08 20:13:58 följande:
    Jag har ju nästan lärt mig nu.. Men han är ju iaf 2 år äldre än dendär 21åringen..
    Tycker du är lite petig med åldrar. Vi måste komma ihåg att plugga sveriges geografi till nästa kryssning
  • sonen08

blir nog bild 1 med den snea luggen men lite kortare hår är helt insnöad på sån lugg nu

• Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-08 20:11:05 följande:
    Där är du ju *glad*

Blev nästan rädd att du övergivit oss Gråter

Man kan visst sitta här när kidsen är vakna... men man får springa en del då Drömmer
    hur skulle jag kunna överge er.. Det krävs ju att man skulle skaffa sig ett liv för det o det finns inte så stor risk för det..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-06-08 20:15:18 följande:
    Tycker du är lite petig med åldrar. Vi måste komma ihåg att plugga sveriges geografi till nästa kryssning
    Men det är lite svårt att ignorera åldersskillnaden på 7 år när han tyckte det var coolt att jag hade barn o att det var coolt att jag snart är skild.....
  • MysTic PrincesS
    Majuutschi skrev 2010-06-08 20:30:49 följande:
    hur skulle jag kunna överge er.. Det krävs ju att man skulle skaffa sig ett liv för det o det finns inte så stor risk för det..
    Innan fejjan och fl hade jag inget liv Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D