Majuutschi skrev 2011-05-04 19:09:20 följande:
Du ser...... Bara dumpa....
Nejmen seriöst.. Hur länge ska du tortera dig med detdär? Bryt upp så du kan få påbörja läkningsprocessen så du kan gå vidare...
Han hade giltliga skäl.. suttit på lååång arbetsintervjuer o presentationer i 2 dagar..så förstår honom... men träligt iaf.
Han ringde för 1.5 timme sen o skulle köpa med sig mat istället... o jag var förstås besviken...o ärlig som jag är så sa jag juh det... o det satte igång ett riktigt bra samtal som varade tills nu...
Inte för att vi blev klokare..men blottade blev vi iaf, båda två för en gångs skull.. o vi känner iaf för varandra.. men e skraja.. men uppskattar varandra mkt som vänne ro vill absolut inte förlora varandra som det... men mer lyckas vi inte komam fram till..
Men känns skönt att ha pratat.. o uppskattar honom ännu mer nu.. samtidigt som det förståss gör ännu mer ont i hjärtat att ha släppt efter på spärrarna o att dessutom känna hur avlägset det känns med ngt riktigt förhållande...
Vi tycker om varandra o kan inet sluta umgås... inte illa att lyckas komma fram till det efter 1,5 timme.. *hehehehe... hopplöst...,men men..nu ska vi laga mat o ha mys iaf o kraaamas o rå om varandra... inte helt fel det heller
Ha det så gott nu alla sötisar..... vi får höras i morgon!!
KRAM!