Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-11-17 22:01:47 följande:
    Låter ju toppen.. Skönt att slippa jobbiga grannarna.. Hoppas dom nya grannarna är bra! När ska du flytta?
    1 februari är den min... länge tills dess men å andra sidan så kommer ja ha en underbar vår o sommar framför mig då
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-17 22:04:40 följande:
    Det längtar jag efter.. men först ska vi har trådfest nummer1...
    haha, ja fast den får ni ha utan mig (hur ska ni klara er )
    Majuutschi skrev 2010-11-17 22:05:09 följande:
    Jeeeeij! Jag har ju redan anmält mig sålänge det är en barnledig helg..
    du ska va barnledig, de ha ja bestämt
  • sugar rush

nä nu ni stinter...

nu blir de sängen för mig...

imorron blir de jobb igen..... as usual....

• sugar rush

övertrött mamma som inte orkar höra mer gnäll bortskänkes mot avhämtnings avgift....

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-18 19:52:54 följande:
    skicka hit utan avgift
    nä, endast avhämtning,, ja e för trött för nått annat .....
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-18 20:44:17 följande:
    annars har jag en babbelunge här...
    haha,, ja det har jag oxå.... aldrig tyst......  och det är ju såklart hur mysigt som helst egentligen, de e bara de att ja e så övertrött idag efter en jätte tuff dag på jobbet så ja orkar inte uppskatta hennes surr ;)
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-11-18 20:44:32 följande:
    fråga mig imorgon kväll o jag kommer resonera på samma sätt... kanske...
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-18 20:06:13 följande:
    Otålig. Vill att det är morgon nu. Ska göra hemlagade hamburgare.... med O`briens hamburgedressing... gaaah..... så sugen... är la typ 100 år sen den hamburgekedjan försvann....
    gött... kanske ska ta o slå till o göra detsamma med kidsen...oj! men vännen... kryp upp i soffan - filt o te kan funka.... krya på dig!!!
    sonen08 skrev 2010-11-18 20:31:52 följande:
    Sonen har vart suuuuuperduktig visst han har stretat emot men jag har berömt han massa för att få han känna att han är duktig som tar medicinen även om mamma tvinga i han den... men han sväljer ju den till slut.. och då är han suuuuuperduktig..
    bra där! ett steg närmare att han blir frisk!!! =)

o så slutningsvis.... fredag imorgon!!!!! =)
    ska försöka komma ihåg o fråga ;)
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-11-18 20:56:01 följande:
    haha, gör det.... framåt 22 så är de lättsålda... sen somnar de o är de sötaste killarna i hela världen (iallafall enligt mig) Skrattande
    hahaha... ska lägga det på minnet
  • sugar rush

ja kollar på nå grejs på 4+nu.. leila ska göra nån chocklad fondant... fy fasen va god den såg ut på reklamen,, ja måste dreggla lite

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-18 21:03:09 följande:
    hoppas jag med....men de har redan börjat så de blir nog lååååång natt han somnade om relativt fort men har ont
    huga lill killen...
    imorron kommer du märka skillnad
    pallra upp huvudändan på hans säng så han inte ligger plant... de brukar hjälpa så de inte blir sånt tryck i öronen...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D