Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

LitenMan skrev 2010-11-17 20:55:09 följande:
    hej
    ;)
    haha,, ser ditt inlägg om date, nu
    de vart ju lite tokigt de där...

ja syftade mer på ett tv program
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-17 20:56:53 följande:
    hehhe yes.. blir det runt nyår
    ah, men där ser man.... date me -liten man
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-17 21:19:28 följande:
    har idag handlat den FÖRSTA julklappen till sonen Ska nog köpa något till mig med o lägga under granen så de blir liiite mysigt när vi ska öppna julklapparna
    mysigt

ja ha handla klart till dotra typ.. bara mjuka paket kvar sånt som jag gillar
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-17 21:23:29 följande:
    heheheh har köpt 1 mjukt paket han ska få lego, en briospis, lite "mat" och laga sen lite fordon arbetsfordon eller "tutututut" fordon som han kallar de för han älskar dem hehe tror de blir perfekt sen ett par kalsonger med tutut på

de blir nog kanon de

julaftonskläderna ha ja köpt klart ialla fall oxå supersöt klänning!!! längtar!!

• sugar rush

imorgon säger ja upp min lägenhet
    ja ska flytta!!

och tack gode gud för det.... i detta skithus kan man inte bo!!! och grannarna ovanpå ska fan få höra ett o annat... om ja ine ska ringa securitas på dom de känns lockande

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-17 21:32:24 följande:
    härligt sonen får ha skiiitsnygga kläder nästa helg o mamma hans med

hmm om man gav pencilin kl kvart 5 kan man ge en kur till nu??? han ska ju ha 3 ggr om dagen.
    du ska ge igen ikväll innan han somnar..
    sen imorgon kör du igång med morgon, eftermiddag, kväll (typ)
    men ge han ikväll så han kommer igång med behandlingen nu
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-11-17 21:34:34 följande:
    Ooo ska du flytta till hus eller lgh??? Låter trevligt... jag längtar tills jag ska flytta... men det lär ta ett tag innan jag flyttar ;)

Fast jag har rättså bra grannar;)
    ja bor i en MINI trea nu och trivs inte för fem öre..
    den nnya lägenheten är större, egen ingång, egen tvättstuga, uteplats o garage, och de e bara tre hus i en länga liksom o ja har huset på ena sidan så de e helt perfekt, dottern kan gå in o ut för de e ingen stpr väg där så hon kan va ute o leka bäst hon vill o at dörren står öppen

mina grannar e from hell...
    han brevid e alkis, han brukar roa sig med att kissa i trapphuset, och gör ideleigen upp eld på sin egen spis.. tilläggas bör att det inte bör brinna där, men han lämnar tidningar o grejer o sätter på plattan...

grannarna ovanför är specialla... dom har två barn, eller ett som är väldigt mycket fart på.. mamman e franska så hon är lite finare och går med stilettklackar  dygnets alla timmar, dom lägger sig vid 12 o kliver upp 5 så de e dom fem timmarna de är tyst där uppe... jävligt störande...

så jag lääääängtar som fasen
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-17 21:46:22 följande:
    han har ju fått 1 dos redan men funderar på om jag kan ge en till nu de ska ju gå några timmar mellan.. men vet ej han lär ju ta ett bra tag innan han lugnar ner sig igen då man får hålla fast han och gu vet allt o tvinga i han det

ja förstår det... när dottern fic de för två veckr sedan så fick hon första dosen vid 16.30 och sen gav ajg igen 19.30 för att hon skulle komma igång med behandlingen..

men kan du inte blanda med lite yougurt, eller fil eller dricka eller så?

vad fick du, Heracilin, Kåvepenin eller amimox?

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-17 21:56:03 följande:
    Han fick kåvepening men han har äntligen börjat gilla 1 youghurt så vill inte förstöra den så han inte vill äta den igen.. han har ju välling men blandar ja i det där märker han de direkt så jag får fortsätta tvinga i han det.. trist men sant

förstår det, så antingen får du försöka tvinga i honom, eller så ger du tillsammans med yogurt ändå, det blir ju mindre jobbigt för honom att inte bli tvingad, och mindte jobbigt för dig att slippa tvinga..

köp nån annan yogurtsmak som e ny då... som du använder varje gång det e penicilin dags...

men du ska göra som de känns bäst...

• sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-11-17 21:58:07 följande:
    Vad härligt!!!  
    yes... så de ser ut som att trådfesten kan äga rum ändå ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D