Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-11-16 20:53:43 följande:
    men då vi väl babbla vidare... fast alla sitter med ögona i kors  xD
    ja ögonen rullar bak i skallen ;)
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-16 21:51:02 följande:
    Så sugar du får mer än gärna komma med tips till frissa jag brukar dagligen duscha men inget mera då jag har mycket självfall och nu väldigt uppklippt men ska jag iväg så brukar ja föna och platta håret
    hmm... ja alltså klipp upp de till en page, uppklippt så du blir lockig... antingen så har du ingen lugg eller så har du sne lugg, INTE vanlig lugg..
    de skulle va fint om du va riktigt lockig, alltså inte krus lockar, utan kork skruvarsom man busar till liksom, men de kan du göra själv hemma med platt tången...

men klipp upp ordentligt så lockarna kommer fram
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-16 21:59:42 följande:
    jag har inga lockar   hehhe men jag har ju inget sprikt hår heller utan lagom hehehe så mycket lockar vet jag inte om jag skulle passa i får väl prova det nån dag

men jag älskar o klippa uppp håret sne lugg LOVE IT
    nähä, ja som missuppfattade...
    du känns ju mer som lite mjukare i stilen, inte så rockigt om ja säg så,, ja har hittat massa frisyrer som ja älskar, men varenda en e rockig
    ja sak leta vidare...
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-16 22:22:59 följande:
    Den va skitsnygg men med snelugg
    precis.. pufflugg känns ju inte direkt som att de e aktuellt
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-16 22:23:58 följande:
    ja men inte på mig... gilla dina 2 andra förslag de ja kommenterat nu får ja ju beslutångest
    bra! då har du ju två o välja mellan ialla fall så få vi väl se, de lär säkert "dyka upp" (läs sugar letar fram) fler frisyrer innan dee dags för klippning
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D