Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-01-03 13:54:25 följande:
    Låter som en av mina systersöner... han har en konstig förmåga att bara försvinna
    Mmm.... kan tänka mig att din syster har nerverna utanför kroppen
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2011-01-03 13:59:51 följande:
    Ja dte har hon... speciellt eftersom dom bor 25meter från vägen ... Han ska börja 6års till hösten oc från fsk har dom skickat i extra resursansökan för han...
    Usch... är så jag får vakna mardrömmar av vetskapen om hur nära det är till vägen.... Här har de pratat om resurs för vilden med.... på dagis... ska till bvc snart med och ska banne mig kräva en utredning..... Iom att jag själv har add så är det inte alls otroligt att han har adhd...
  • MysTic PrincesS
    MrC skrev 2011-01-03 14:04:01 följande:
    Oj, sån är inte mitt rivjärn. Jag kan nog lita på henne. Hon är mogen för sin ålder.
    Även om jag kallar henne för rivjärn, så är hon nog ganska enkel.
    Med rivjärn menar jag att hon gillar utmaningar och spänningar. Hon backar inte för läskiga saker, så som häftiga karuseller, spökhus/tåg, snabba saker osv. Hon är inte rädd för främlingar, att smaka på konstiga maträtter osv. Hon gillar utmaningar.

Hon skulle aldrig rymma till ställen hon inte känner igen. Hon skulle aldrig gå ut på däck på båten t.ex.
    Min vilde är sån med, han är inte rädd för något och tar gärna utmaningar.... men det impulsiva ställer till det då han kan få för sig att bara sticka....
  • MysTic PrincesS

Usch.... är helt off idag... inte fått mycket vettigt gjort... städat lite men det ordnade vilden direkt så det vart ostädat... Skrikandes

• MysTic PrincesS
    jejosa skrev 2011-01-03 17:07:11 följande:
    ibland blir det såna dagar... det är bara att bita ihop o se glad ut, tyvärr Obestämd

jag bara råkade få med mig ett wii fitness plus hem idag när barnen skulle handla för sina julklappspengar... Förvånad
    så nu jäklar ska jag bli läcker
    Kliar i halsen + att magen inte gillade maten igår tydligen..... f-n om jag ska gå o bli sjuk.....

Haha.... jag är en våga vägra köpa wii.... är helt såld på playstation... men om wii fitness funkar kan man ju kanske tänka om... du får rapportera om det
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2011-01-03 17:23:43 följande:
    Usch inte bli sjuk jobbigt för snart är det ju fredag

Jag är med en våga vägra köpa Wii eller jag våga vägra köpa några spel överhuvudtaget
    Jag hoppas bara det är en dålig dag.... har ingen lust att ställa in helgen..... då blir jag helt knäpp Tungan ute
  • MysTic PrincesS

Helluuuuuu tråden

• MysTic PrincesS
    1manswoman skrev 2011-01-03 22:22:44 följande:
    ja Mp sa de.. hon föredrog att kallas kossa...
    Bättre än peddo iaf
  • MysTic PrincesS
    1manswoman skrev 2011-01-03 22:32:17 följande:
    peddo kanske inte e de bästa som sagt
    Fast det sas på skämt... som tur är
  • MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2011-01-03 22:36:38 följande:
    VA??

Skämtade du?

Det var nåt nytt
    Jag skämtar la aldrig Drömmer
    1manswoman skrev 2011-01-03 22:40:43 följande:
    aha,, då e de ju en annan femma..

i mitt fall skämtades de inte Foten i munnen
    Lite disträ.... har en viss snygging i luren..... men va? Har du blivit kallad det eller vad?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D