Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-10-04 21:10:56 följande:

jaså??

ja för tillfället är vi två,, jag o dottern

racer  va väl norrlänning va det jag mena. ...
  • daddy XL

Trådfest,trådfest,trådfest  ...:)
    tyvärr så har man gått o blivit förkyld med det är bara kämpa på ur  att man fått massa energi helt plötsligt  av nån anledning , och  ena grabben har börjat hosta men förvarnat farmor så det är oxå lugnt så känns braa just nu fast man är sjuk ..

• daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-06 16:43:07 följande:
    Glad glad glad Får nog besök av mitt fina lammkött i kväll
    haha va härligt får väl hoppas på  att han med desert oxå :P

här skulle man ju bättra på kosten lite oxå men farmor som kom idag för hämta min sjuka son :( hade köpt lite muffins och kakor oach lite annat gott :)  ,men det e  lugnt vart så duktig på jobbet och ätit frukt och drukit flytande yogurth eller hur det stavas  :P.
    Och på jobbet så skällde platschefen på bygget ut min projektledare för att jag får lösa alla problem och att dom får FN se till att göra nått dom oxå  , va lite kul att höra :)
  • daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-10-06 17:50:17 följande:
    Här blev man bjuden på tårat  av en som jobba hos oss eftersom han fyller år idag ;) men jag tog bara en liiiten bit ;)
    mumsig fanns tårta på jobbet idag såg jag när jag gick hem , missade fika rasten idag igen (TOKSTOLLE )
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-06 18:04:34 följande:
    Ja tur han har surat klart över kryssningen nu
    :D jasså det va det lammköttet trodde det va nå nytt  ;) , ha så "kul" då  !
  • daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-10-06 19:10:25 följande:
    NU är det bara 78dgr 4timmar och 50 minuter kvar tills det är julafton + 18timmar och sen kommerTomte
    brrr snön kommer oxå ju  .... jaa man önskar man kunde snabbspola tiden lite frammåt :)
  • daddy XL

inte för att va elak men  äter faktiskt vit toblerone här nu :S :)
    kämpe emot sonen08 du klarar det !!

• daddy XL
    sonen08 skrev 2010-10-06 19:47:54 följande:
    vart har du köpt den?? finns de vit toblerone??? har bara sett dom där små minimini
    Taxfreen så klart :P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D