Inlägg från: Sugarbabe |Visa alla inlägg
  • Sugarbabe

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

GentleManiac skrev 2012-04-04 22:44:21 följande:
    du stannar här!!!!!

ditt ord är min lag......
  • Sugarbabe
    GentleManiac skrev 2012-04-04 22:49:25 följande:
    hmm låter bra

fast nu ska jag strax lägga mig, ska upp 4:30 i morgon o blåsa ner till Danmark

hahaha...

blås ner dit du... själv ska ja påsk kärring-måla komandoran innan hon beger sig mot arbetet..... aka dagiset....

sov gott lelleboy!!

och Racer.....

• Sugarbabe
    cajsasmamma skrev 2012-04-05 10:11:23 följande:
    trodde att det var förbjudet att ha utvecklingssamtal på skolan kl 07:30 ... då ska man ju stå i en skitig hästbox och mocka skit... min hjärna fungera inte riktigt så tidigt för att föra en vetig diskution med en lärare!

Nu är det dags för brunch!    

borde vara förbjudet ialla fall.. hua hua...
    ta lite käk så bli du piggare sen :) 
  • Sugarbabe
    DragonWoman skrev 2012-04-05 10:35:29 följande:
    Men helt seriöst folk..... nån som vet hur det gick för sonens mamma? Behöll hon eller ej???
    ja vet inte, ha ingen aning alls... men å andra sidan så va hon o jag inte bästa vänner heller :p
  • Sugarbabe
    cajsasmamma skrev 2012-04-05 11:08:26 följande:
    Tror att hon inte behöll , mem säker är jag inte!

hoppas inte det, för både hennes egen och hennes sons skull. det kändes som att det inte var läge riktigt... men å andra sidan så e de hennes beslut...
  • Sugarbabe
    cajsasmamma skrev 2012-04-05 11:18:16 följande:

det är ett svårt beslut att ta. Men om man redan är ensamstående med ett barn och redan känner att man inte hinner med det och har en massa strul med pappan , då är det inte läge att skaffa ett barn till.
    men som sagt det är hennes beslut, men ett beslut man ska ta när man har tänkt vad som är bäst för barnet.

absolut att de e ett svårt beslut, men som du säger så måste man tänka på vilken framtid man kan erbjuda barnet just nu, där man befinner sig just då liksom... och som du även säger så hade hon ju redan vissa problem med tillvaron så ett barn till kanske inte skulle underlätta direkt
  • Sugarbabe

Igår köpte ja en ny cykel åt komandoran.... hon cyklade hela eftermiddagen och ja tänkte ju att de va perfekt nu under påskledigheten.... MEN... vad händer på kvällen??

DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

o inte nån flinga bara, utan 1 dm ny snö ligger på backen... grillen e övertäckt och utemöblerna likaså... fan man bli ju less alltså!

men men,, idag ska vi ialla fall iväg o kolla på kalvar          

• Sugarbabe

dött vare här......

hoho ( eko eko ekooooo)  

• Sugarbabe
    Racer x skrev 2012-04-11 12:37:15 följande:
    Nästan... Är hemma halvdöende

halvdöende?? de lät ju positivt *ironin flödar*

själv sitter ja o försöker få disktabletten att ta av sig sitt eget papper, seda hoppa ner i diskmaskinen och starta den..... har försökt ett tag nu med mina telepatiska förmågor, men det går sådär...... men skam den som ger sig ;) 
  • Sugarbabe
    Johan70 skrev 2012-04-11 11:37:47 följande:
    Hej.

Alla intresserade är kanske slut?

hej hej,, första ggn här??
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D