• Hoffa

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nä nä nä nä, du kan inte ta mig. ... jakten har börjat!

• Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-26 19:39:56 följande:
    Leker du "jaga svansen"..?
    I live on the dark side...the devil is my confederate

Ha ha, nej, jaga barnet som inte ville gå o lägga sig. Men nu dunar hon så jag kan leka "jaga svansen" ifred
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-26 20:06:07 följande:
    Oh Man vet aldrig med karlar  

...Tänkte säga, man vet alltid med karlar
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-26 20:32:26 följande:
    Ska se om ja kan lura över en kompis till kvällen, annars så är det att: Såga ved Ta in utemönblerna Klippa gräset Få hem en pall trädgårdsplattor Lägga trädgårdsplattorna i hundgården där de ska vara Förbereda plats för att få hem hösilaget Tvätta Städa Träna hästarna Träna hundarna Förbereda hus o gård inför hus o djur-vakt när ja åker på kurs några dagar Fortsätta bygga på lösdriften Tja, tror det var allt inför helgen               

Men shit i h-vete, ska genast sluta klaga över mina projekt på huset... ! Vad käkar du för att orka med allt det där?
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-26 21:00:31 följande:
     E lite dålig på att äta... Man har desto större dos VILJA som hjälper mig att klara av vardagaen. 

I hear you
  • Hoffa
    Isnogood skrev 2013-09-26 21:22:37 följande:
    Utan viljan, kommer man ju inte långt

Har du så rätt i Ge aldrig upp, hjulet stannar inte förens ekkoren är död!!
  • Hoffa
    Mandi74 skrev 2013-09-26 20:51:07 följande:
    Sonen och jag gjorde en lista idag på vad vi behöver hos en man, stackars jävel som ska leva upp till det. Jag kommer få vara singel resten av livet. 

Try me!! Det skulle vara ödmjukheten som sket sig där då
  • Hoffa
    Mandi74 skrev 2013-09-26 21:40:27 följande:
    Rik, så vi kan köpa alla tv-spel vi vill - sonen Ha en stor båt  - sonen Kunna spela hockey - sonen Kunna spela fotboll - sonen Gilla spela tv-spel - sonen Acceptera att sova i sonens säng om sonen vill sova hos mig - sonen Ha ett stort hem där vi kan bygga fotbollsplan, hockeyrink och pool - sonen  Snäll - sonen    

Ok, ja gör ett försök Om "rik" stannar vid att köpa tv spel så ska det nog gå... sen är det ju gräsligt kul med tv spel! Har en båt, kanske inte räknas som stor men om sonen är liten så... Hockey, räcker det om vi gör det på tv spelen? Fotboll funkar, sen är det bra om jag suger lite så han får vinna Sover vart som helst, bara jag får sova... Har en stor gräsmatta, bygger mål, inga prob. Så var det den där hockeyn.... men om Mälaren fryser så har vi hockey rink.... E inte så mycket för pol men låt gå. Kan ett utespa funka? Tycker jag verkar grymmare.. me fix. Respekt fixar vi och barn är kul, bara jag får fiska någon gång ibland så är jag nöjd Tro inte på nått jag säger, men det var ett försök iaf... Nu klubba huvudet o landa på kudden. God natt!
  • Hoffa
    Raggarbruden skrev 2013-09-27 06:51:21 följande:
    godmorgon !!! 

Mycket kaffe för att slå igång kroppen idag känner jag
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D