• Moonis

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Godmorgon alla. Se om man lyckas hänga med i tråden idag Tungan ute

• Moonis
    bullfika skrev 2013-09-25 13:19:01 följande:
    Haha,, han se ut som Yoda i Star Wars
  • Moonis

Hepp, hängde inte med denna dagen heller. Känner mig aningen kass på detta Tungan ute

• Moonis
    Planta skrev 2013-09-25 17:58:12 följande:
    Har väl mest varit dravel (Från Mandis sida) Läs mina inlägg bara  :p
     Tungan ute
  • Moonis
    Hoffa skrev 2013-09-25 19:31:09 följande:
    Dagens tålamodsprövning, läggning av barnet! Djupa andetag, Colgate leende på.....
    Mm, fler som har underbar läggning av barn ser jag. 
  • Moonis
    bullfika skrev 2013-09-25 21:40:36 följande:

mm, de e underbart
    bara säga natti natt, o så går man ut sen.. enkelt o bra.. det är dagen som är prövningen  
    Så enkelt hade varit en dröm här Vi har prövning både på dagarna och kvällarna så ja, vad gör man Tungan ute
  • Moonis

Godmorgon =)

Jag däckar senast 10 så är lite impad att ni orkar hålla igång tråden så sent Tungan ute Jag är väl kroniskt trött eller något. Född trött kanske Spöke 

• Moonis
    bullfika skrev 2013-09-26 09:44:59 följande:

ja e nattuggla.. skulle lätt kunna jobba natt resten av mitt liv det passar mig perfekt!
    men då e jag morgontrött istället, o de e ju värre de, när man ha små barn. Dom tar ingen hänsyn till att mamma e trött ;) 
    Problemet är att jag är morgontrött också. Hopplöst fall liksom
    Att vara morgontrött med barn suger Tungan ute 
  • Moonis
    MrC skrev 2013-09-26 10:50:29 följande:
    Fyfan. Min sambo (inte min flickvän) har tre barn och de är minsann morgonpigga också. Kl 7:00 är det krig här. Som tur är så är det bara varannan vecka.

Min dotter är inte alls så. Den latmasken kan sova minsann. Sådan far, sådan dotter?
    Då har du tur att hon är som dig i alla fall för min dotter kommer med böcker, skrivpapper och vet inte allt som hon vill ha hjälp med innan man ens fått upp ögonen. Att vara morgonpigga har dom inte fått från mig i alla fall

• Moonis
    MrC skrev 2013-09-26 11:05:00 följande:
    Har du inte dresserat henne att inte komma och väcka dig?
    Vi (jag + exfru) lärde snabbt vår dotter att gå på toa, slå pt tv'n och sätta sig där och vänta tills någon annan vaknade. Glad Om man också gör en macka och häller upp lite mjölk i ett glas och lägger i kylskåpet så att de når kan man klara sig många timmar! Haha. Glad
    Har nog svårdresserade barn Eller bara sällskapssjuka Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D