Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-08-05 00:15:33 följande:
    jag kan bli intresserad av någon på nätet, men sen måste man ju träffas irl för att det ska kunna utvecklas.

men det är väl ytterst få som man verkligen lär känna,
    Fast Vilda verkar faktiskt vara lite annorlund. Inte så mycket råhet utan en trevligare ton.

Faran med internetdejting är att man blir jäkligt kräsen. Man blir liksom skadad (i alla fall som tjej) och ratar folk på löpande band och tror alltid att det nog finns nån som är liiiite bättre så även om man får kontakt med nån som verkar bra så ger man det liksom inte en chans för att utbudet verkar vara oändligt.
  • Queenie70
    sonen08 skrev 2010-08-05 13:18:24 följande:
    nepp nu är de inte exet som strular.. utan killen som ja ska träffa han har för mycket nu inför sitt jobb och så han känner att de blir för mycket o ses nu men han vill ses men ja jag vet inte...
    Med risk för att du blir förbannad på mig igen, måste jag ändå säga att enligt min erfarenhet så ser en kille som verkligen är intresserad till att träffa en. De som drar på det, skyller på "mycket på jobbet" etc. brukar i själva verket inte vara jätteintresserade, men vill samtidigt hålla en på halster, utifall inget bättre dyker upp.
  • Queenie70
    sonen08 skrev 2010-08-05 16:52:26 följande:
    Jo men om man har ett nytt jobb och är lärare så är de mycket innan skolstart.. ja skyller inte på han men han verkar intresserad och skickar gulliga sms hade han ite vart de hade han slutat prata med mig... Ja jo ja vet ja brukar vara de näst bästa ändå... tack för den smällen!!!!
    Förstod att du skulle bli förbaskad. Men det är ju faktiskt inte menat som en reflektion på hur värdig du är om han visar sig vara nån som inte är helt ärlig. Det kanske inte alls stämmer i detta fall. Jag menade att generellt brukar det vara så¨att om nån är väldigt intresserad så brukar de se till att hinna med en snabbfika i alla fall.
  • Queenie70
    sonen08 skrev 2010-08-05 16:52:26 följande:
    Jo men om man har ett nytt jobb och är lärare så är de mycket innan skolstart.. ja skyller inte på han men han verkar intresserad och skickar gulliga sms hade han ite vart de hade han slutat prata med mig... Ja jo ja vet ja brukar vara de näst bästa ändå... tack för den smällen!!!!
    Förstod att du skulle bli förbaskad. Men det är ju faktiskt inte menat som en reflektion på hur värdig du är om han visar sig vara nån som inte är helt ärlig. Det kanske inte alls stämmer i detta fall. Jag menade att generellt brukar det vara så¨att om nån är väldigt intresserad så brukar de se till att hinna med en snabbfika i alla fall.

Du låter bli att läsa???
  • Queenie70
    sugar rush skrev 2010-08-05 19:01:28 följande:

nån skrev nått om att vi tjejer är kräsna... de håller jag INTE med om!

varför skulle vi  vara mer kräsna än killar?

vi sitter liksom i samma båt..

Jag menar att jag tror att man som tjej har det mycket mycket lättare på internetdejtingsmarknaden. Det rasar ju inte hur många mail som helst om dagen, och då är det lätt att man blir fartblind och kräsen och alltid tror att nåt bättre ska dyka upp och ger inte folk en chans. Jag vet  ju inte, men jag tror inte att det är lika lätt för killar. Att varje gång de loggar in så är inboxen full med mail från intresserade tjejjer.
  • Queenie70
    sonen08 skrev 2010-08-05 20:03:22 följande:

Vaddå låter bli och läsa men om de är 2 h resttid mellan oss och han har ett jobb påp heeltid och ja har en son som går 3 h om dagen på dagis NEJ de gååår inte och ta en snabbfika dåå....

Det blev nåt  fel med citeringen där. Jag skulle svara människan som lät bli att läsa sina sms,
  • Queenie70
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:14:36 följande:
    Den människan e jag det

Jaa du...det började för att jag tröttnade på att en kille smsar mig nonstop men han kan inte lyfta luren o snacka.. o sen kände jag att...va faan, varenda människa smsar om allt o inget..pratar ju aldrig längre Obestämd så, då tänkte jag låta bli smsen (om ja läser kommer jag med största sannolikhet att svara..) o se om det är någon som vill något så gärna så att de provar ringa i stället...

Snacka om att man känner sig eftertraktad när det bara e EN person som ringer efter en vecka...o det till råga på allt e min mamma Skäms

Jahupp, kan j lägga mig ner o dö på en gång...ingen som ens skulle reagera av vännerna tydligen Död
    Själv läser jag men orkar inte svara.
  • Queenie70

14 mail hade ramlat in på Vilda de senaste timmarna. ALLA var trevliga Ett var visserligen från en fotfetischist, men han var inte otrevlig han heller....Bara tipsar alltså.

• Queenie70
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:13:57 följande:
    Jag skulle nog aldrig dejta någon som jag träffat på nätet, man vet aldrig vad det är för människa som sitter där.
    Tillskillnad från alla normala som hänger på krogen då..
  • Queenie70
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:31:54 följande:
    precis, till skillnad från dem.Flört
    Jag tycker det tar för mycket tid och energi och PENGAR att vara ute i svängen. Och nu som ensamstående morsa så lär det ju bli en omöjlighet dessutom. Nätdejting är ju bra för då kan man sitta hemma i sina sunkiga mysbrallor med flottigt hår och vara charmig i mail till några som verkar intressanta. Jag har mailat några veckor med folk, då har det utkristalliserat sig ett par som jag får lust att prata i tel med och därifrån en eller två som jag har träffat för en fika för att kolla vibbarna.

Har träffat mina 3 senaste förhållanden på nätet. Första höll ett år (visade sig vara värsta praktsvinet)

Den andra var jag ihop med i två år, men det var lite kämpigt att flyga utomlands en gång i månaden, då han inte bodde i Sverige så det sket sig.(gissa hur nervös jag var första gången vi skulle träffas, och jag flög till ett annat land för att träffa en främmande karl.

Den senaste som jag nu separerat ifrån var jag tillsammans med i närmare 5 år och vi har ett barn tillsammans.
  • Queenie70
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:31:35 följande:
    Tack för tipset är med där, men tycker den e grötig eller ja inte bra, kanske inte har lagt ner tillräckligt med tid kolla, tja...fan att det inte bara kan komma en söt flicka knacka på dörren, haha, ja just det ,det funkar inte så..
    Som jag sa tidigare, så tror jag det är såååå mycket lättare att vara tjej i det läget, oavsett vilken site man hänger på.
  • Queenie70
    figurehead skrev 2010-08-05 22:33:57 följande:
    nej jag hade inte heller gjort så.

jag tycker att man dejtar färdigt först och skulle det inte kännas rätt så går man vidare precis som du säger.
    Det är inte tidseffektivt, särskilt inte om man har en äggklocka som tickar (talar inte om mig själv nu dock)
  • Queenie70
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:34:34 följande:
    ja där skulle jag inte ens gå om jag fick betalt, fy fan....har nog inte varit på krogen på över 20 år, o skulle jag gå ditt, kommer jag nog inse rätt fort varför oxo...får rysningar...
    Precis, jag brukar ta mig ut en gång om året, och när jag går hem så kommer jag tydligt ihåg varför jag slutade springa på krogen flera gånger i veckan.
  • Queenie70
    figurehead skrev 2010-08-05 22:46:18 följande:
    nej det är klart, men man märker väl ganska omgående om det är värt att lägga ner mer tid eller inte

så jäkla bråttom att få äggen befruktade kan det väl inte vara eller?
    Jodå. Är man över 35 så brinner det i knutarna
  • Queenie70
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:53:56 följande:
    Ja... Jag har märkt att killar som har barn är mognare än killar som inte har barn oavsett ålder.... Men 21-åringen som raggade på mig på min o Malenas kryssning var extremt ung... Han tyckte det var cooooolt att jag hade barn o coooolt att jag var nästan skild.... Hmmmmm....
    När jag var på kryssning för typ 10 år sedan, så var jag lite på lyset och småhånglade lite med en James Deankopia, tills jag såg att han hade en streckkod intatuerad på armen med ett nummer. Numret visade sig vara hans personnummer..Han var född 83......Då drog jag mig skamsen ur...Det var alltså 10 år sedan keep in mind...
  • Queenie70
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-05 22:54:43 följande:
    Obestämd

Måste skaffa en ny mus.... denna driver mig till vansinne.. händer inget trots en massa klickande.... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Precis vad mitt ex brukade säga...Det var inte musen det var fel på om man säger så
  • Queenie70

Varför har alla så bråttom på dejtingsiterna?? Är det inte meningen att man ska lära känna varandra i lugn och ro? Är det jag som inte hänger med?

• Queenie70
    sonen08 skrev 2010-08-17 20:45:35 följande:
    vaddå man lär ju känna personen mer i verkliga livet än via nätet då de kan vara en heelt annan person..
    Jo visserligen så är det i verkliga livet som man avgör om det stämmer, men man vill ju checka av lite basala grejjer inte bara springa å träffas med en gång, då kan man ju lika gärna slå upp ett random nummer i telefonkatalogen och be om en dejt liksom.
  • Queenie70
    Majuutschi skrev 2010-08-17 20:48:21 följande:
    jag msåte erkänna att jag kan få lite bråttom om jag pratar med nån som har lite potential efetrsom jag inte vill få en egen bild av personen innan jag träffar honom liksom.. Bättre träffas rätt tidigt o fika lite snabbt eller nåt sånt för att se om personen är nåt att ha..... Oskyldig
    Jag vill ta det luuuungt. Inte behöva gå till dejten med en nervositet, utan känna det som om man träffar en gammal vän Ja e väl gammalmodig. Eller helt enkelt trist.
  • Queenie70
    Majuutschi skrev 2010-08-17 21:12:32 följande:
    Ja man ska ju skriva mer än en rad... Finsn ju en del killar som ger ut sitt telenummer till en i första meddelandet dom skriver.... Dom går bort på en gång..
    Har du MSN är också en klassiker.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D