Jösses vad ni skriver! Som ensamstående mamma till en trotsig 2 åring så hinner jag inte läsa allt!I alla fall så är jag en ensam typ som har en 2 åring här hemma på total heltid. Jag är 37 år boendes i Sthlm-trakten. Jag har den otroliga turen att ha fått en dotter som aldrig är sjuk. Hon reagerar inte ens på sprutor...... Hon har åkt på 2 ögoninflamationer, men det är typ allt..... tackar och bockar för det Däremot så sover hon ruttet dåligt och väcker mig 3-6 gånger per natt..... och varje morgon har guld i mun tycker hon, ju tidigare desto bättre....... men va fan, det kunde ha varit värre..... jag kunde ju ha haft en närvarande pappa till dottern som låg och drog sig hela morgona och vara svårväckt....... då hade jag fått tuppjuck tror jag, jag vaknar av minsta lilla gny......Men vists skulle det vara najs med en karl som tar sitt ansvar, älskar mig och min dotter, gör allt för oss ochöveröser oss med pengar och kärlek
haha ja de e super förutom dottern så e de de bästa ja har kvar från mitt förhållande haha, ja fick den i julklapp för tre år sen av mitt ex,, fast å andra sidan,, fick o fick, han hade tage den på avbetalning i MITT namn hahaha... fast ahan betalade den faktist
nopp han är från facemånne en "ex" kompis hon du vet trollet... som hittade en killkompis på sin facebook som hon försökte para ihop mig i typ jan-feb med men vi gled ifrån varandra innan vi ens han o träffa han var uppslukad i sitt jobb o allt...sen dejta ja en annan kille men nu senaste tiden har vi gått om varandra på fb så ida är vi online samtidigt o han vill träffa mig de har han även smsat mig o sagt men ja har inte kunnat svara o när ja hft pengar på luren har ja glömt av o svara så i får väl se