Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
nu1mlock skrev 2010-06-08 15:19:52 följande:
Bra där, det tog några inlägg innan jag fick det svar jag ville ha. ;) Synd att det rann ut i sanden för dig.Själv har jag träffat två tjejer via Familjeliv och det är ingenting jag kan rekommendera. Ena tjejen var ju trevlig och så, men jag kände att hon inte var något för mig. Den andra kvinnan var bara allmänt störd i huvudet och efter att jag hade avvisat henne så hotade hon med att anmäla mig till Soc och säga att jag slår min dotter (vilket självfallet inte stämmer) om jag inte 1. Betalade hennes hemresa. 2. Hade sex med henne; eller 3. Hjälpte henne att bli gravid.
Självklart gick jag inte med på något av hennes krav.
Det finns folk till allt.
Hahaha, din "3 alternativ" tjej där borde bli tvångsinlagd någonstans, ja sån jävla idioter är farliga de är bara att ignorera dem, skulle de anmäla till socialen så är ju de ingen fara de heller, de enda soc gör är att kollar så hemförhållanden är oki, Min dotters mamma anmälde mig till polisen efter Jul för att ha rymt med våran dotter till Norge, polisen ringde hit jag svara de tyckte inget verka fel, så de ringde till dem igen, de anmälde mig på falska grunder så de blev en rapport hos polisen och hos soc mot dem, så de gjorde bort sig själva hehe...fy fan vad jag mådde bra då! Men ja de finns de där flanarna med. Gött att de blev bra för dig....för hon sluta väl efter att du ignorera henne eller?