Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Madene skrev 2010-05-14 22:04:40 följande:
    Haha vilken goig tråd! :) Snygg, sexig singel och så klart mamma! :)
    OHhh VÄLKOMMEN isf ;)
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-14 22:14:10 följande:
    Vi flummar på... En del vill åka på kryssning o andra vill ha avklädda pyjamaspartyn..
    ähh det hängde ju ihop :)  .
    men skule nog bli massa intressanta diskussioner oxå tror jag faktiskt efter några glas skulle vi alla sitta o snacka om våra barn o sen stå på dansgolvet haha
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-14 22:20:30 följande:
    Knasboll.. Jag blev inte serverad av nån med svamp.. Det var agnesokattis.. Jag fick gratisdrinkar genom lite småflörtande o en liten felläsning av en namnskylt..
    FÖRLÅT DÅ haha och ska nog sluta diskutera svampen  annars försvinnner väl alla haha
  • daddy XL
    HannaNilsson skrev 2010-05-14 22:20:18 följande:
    Denna tråden rullar tydligen på bra... :) Här är en till singel mamma... :) tss.:D
    Ohhh VÄLKOMMEN :)
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-14 22:23:21 följande:
    Ja men det vore nog kul att dra på en kryssning, men jag tycker vi behåller kläderna på så vi kan dra iväg o dansa o sjunga karaoke oxå.. O flörta med barntendrar så vi kanske får napp på gratisdrinkar..
    jaa låter bra jag får väl skicka beställningar med er tjejer och karaoke får ni nog oxå sköta haha 
  • daddy XL
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-14 22:21:57 följande:
    Som äkta inflyttad snålänning så måste jag ju redan nu påpeka att jag kommer smuggla ombord alkohol, det är ju sviiiiindyrt att dricka på båtar
    får väl handla på taxfreen bara så får man väl sitta i hytten o babbla en stund :P
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-14 22:29:03 följande:
    Gäller bara hitta en bartender som är mottaglig... Finns så många sura gubbar på båtarna... Men du hänger på o dansar iaf så vi slipper göra allt själva
    Dansen e jag absolut med på ;) .
  • daddy XL
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 22:35:42 följande:
    oftast ha man roligast på förfesten
    efterfesten brukar ju inte va så tokig heller :)
  • daddy XL

dansa e ju askul men vet inte vad det e för dans jag sysslar med vad är mesdans ?

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D