Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-11-12 11:52:55 följande:
    hehehhe jaaa de är fan grymma hehehe.. eller den när hon säger till ungdommarna jag ser nog att du flirtar med min man men de låter du bli
    haha, exakt...
    de e väl nån där de sitter nå människor o käkar glass oxå o så komma de fram en tant o farbror o så säg tanten...

-ja vet nog vad ni sitter o tänker... Ni tänker, Ligger dom där fortfarande med varandra...

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-12 11:55:45 följande:
    hehehhehehe de är grymma har dock aldrig sett den serien...
    haha, ja ha inte heller sett de, bara på reklamen.. får väl ta o kolla på internet kanske...
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-12 12:23:59 följande:
    bläääääääääääääää mår illa och magen känns bubblig hade samma i natt med... kommer och går
    usch då...
    har du ätit godis?
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-11-12 13:35:51 följande:
    Jag har nog gjort mitt med att tillföra liv på denna planet. Det ska vara något alldeles extra om jag ens ska tänka tanken på ett 5e barn.
    har du 4 barn!!! de trodde ja inte.. ja trodde de va ett... han som får dig att ta fram NASA dräkten gång på gång
  • sugar rush
    glit skrev 2010-11-12 13:48:07 följande:
    Jag inbillar mig att killar blir grovt avsrkäckta av gravida.. 
    Vet inte ens om jag vill dejta men jag vill inte att folk ska bli förskräckta iaf :P
    ja tror såhär, att om du träffar en kille som tycker om dig för den du är så kommer det inte spela nån roll om du är gravid eller inte..
    såklart ska ja inte ljuga, de kan ju röra till det i killens huvud, men jag tror inte att killen skulle låta bli att träffa dig om han ahde utvecklat känslor för dig.

det finns ju ensamstående med barn som träffat en partner och kan få det att fungera även fast barn är inblandade i bilden så ja ser inte varför de inte skulle gå för dig

om ja vore kille så skulle ja nästan hellre (förutsatt att ja va i den spositionen i livet) tycka att det vore mysigt
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-11-12 13:54:21 följande:
    Jodå, 4 liv har jag satt on Earth :D 3 pojkar 1 flicka :>
    ah,, inte illa pinkat
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-11-12 13:58:01 följande:
    Nope. Kunde iofs ha väntat lite innan dem blev till. Va 19 år när första såg dagen ljus.
    aha, ja de kanske känns nu att de va i tidigaste laget..
    så äldsta är 14? och yngsta kring 2?
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-11-12 14:47:46 följande:
    Äldsta är 15, yngsta 2.5
    bra spridning på dom du har de du gör med andra ord
  • sugar rush
    Plantagen skrev 2010-11-12 15:11:37 följande:
    I like making em :o
    Skäms

............................................

Tungan ute
  • sugar rush

nä fan nu ger ja upp... orkar inte läsa 150 sidor sen igår så ja frågar helt sonika

har det hänt nått ?

sonen, hur gick de me illamåendet?

ser att din son har ont i öronen.. du ska ringa o klaga..!!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D