Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-11-11 23:08:24 följande:
    Jag var hos honom.. Trotsade snöovädret o körde dit i 50-70km/h istället för dom vanliga 90-120km/h.. Kunde växla upp till 5an för första gången efter typ 100km.... Men imorn är det nog bättre körväder..
    hahaha
    hääärligt... imorron ska du se att du komma upp till femman snabbare
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-11 23:07:10 följande:
    Nä...packa vildens väska... o sen sussa.... har massor att orka med imorgon...

Natti alla
    sov gott
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-11-11 23:16:01 följande:
    Nej, nu ska Prosit vara smart o gå o lägga sig o hålla tummar o tår att jag slipper torka upp nå mer kräk nu..

Får se om jag hinner kika in innan jag drar imorn, men hinner jag inte det så hoppas jag ni får en riktigt bra helg! Det ska jag iaf ha....

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som alltid!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! 
    ja ska oxå gå o lägga mig.....
    sov gott o så håller ja tummarna för NOLL kräk inatt
    kramar o ha så kul i helgen hälsa baloo
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-11-11 23:17:49 följande:
    Jag är impad själv över mina körskills.. Låg ju bilar överallt i dikena när jag åkte hem i onsdags... Folk är ju sånna klantar.. Skrikandes

Ja imorn kommer jag nog upp till 5an såfort jag kommer på E18 (dvs efter 5-10min)...
    mm, jävla klantarslen
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-11-12 09:45:14 följande:
    japp, de är fredag... o inte många timmar kvar till helg för mig... me like... Skrattande

hur är det med du??
    låter härligt :)

jo de e väl bra,, dotra komma idag så de e ju bra
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-12 09:52:47 följande:
    gooo morgon... killen igår tänkte ja då inte prata mera med... som vanligt när man har barn är de bara ute efter 1 sak... fråga till o med om jag ville vara med på 3 kanter... så nepp inget för mig... De positiva är att vågen stog på +-0 idag hade dock sett minus men att de inte är plus är kanonas
    haha, ja ja kan väl int säga att ja blir förvånad

grattis till att du håller vikten
  • sugar rush
    jejosa skrev 2010-11-12 09:52:37 följande:
    ohh... mys... Skrattande
    mina små har gått till skolan o sen ska de till pappa, nästa fredag är de tillbaka igen :/
    då spolar vi fram tiden
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-11-12 10:08:55 följande:
    när de kommer till mig och prata med killar borde jag inte heller vara förvånad.. får alltid samma förslag....
    ja de brukar ofta vara sådär....
    men då vet du ju de till nästa gång :)
    att killar som drar upp boxersnack drrekt kanske inte är ute efter giftemål o barn direkt...
    men de e jävligt störande!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D