-
mmmmhmmm..korv in..korv ut...Plantage skrev 2011-04-15 20:16:36 följande:Haha, nä. Kommer skita ut en korv i dubbel bemärkelse
-
Mmm... man vill ha koll om de e riktigt dåliga.. Men hoppas en natt sömn kan få den lille att må bättre. Tur iaf att 40 grader för de små inte e riktigt lika illa som 40 grader för oss stora..Plantage skrev 2011-04-15 20:19:25 följande:Jag kan inte sova om dom e sjuka. Har aldrig gjort. Sitter/ligger o lyssnar, observerar och är beredd :)
-
USCH! Det e läskigt med feberkramper även om de sägs vara ofarliga Förstår att du e orolig o har svårt att koppla av... men ge honom en extra dos febernedsättande så kanske det bryter toppen...Plantage skrev 2011-04-15 20:20:36 följande:Speciellt med denna lilla man. Han har haft feberkramper förr så jag håller ett extra vakande öga.
-
Men stackars lilla gumman!!!! Hoppas verkligen febern går ner nu så ni slipper fler kramper!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!svarta änkan skrev 2011-04-15 20:29:16 följande:
gokväll...
va händer här??
ja ha precis landat i soffan, totalt deckad.. komandoran har inte krampat mer idag ialla fall så de e bra.
efter läkarbesöket så sa hon tom i bilen att hon ville åka hem o ta medicin för hon hade feber... :( lillgumman min..
men imorgon hoppas jag på att det har vänt lite för henne, hon kan ju vara varm istället för skållhet, bara hon inte krampar, ja hatar det... lite framsteg vill man ju ha..
nu ska ja tröga i mig lite piller o hoppas att trycket över fejset släpper...
happy friday
-
Plantage skrev 2011-04-15 20:30:46 följande:Har gett honom både panodil + ipren
-
*hehehe...vet redan att du e en stjärna på att laga mat!! Fast Häxan kommer juh hit också... så jag måste juh vara social o umgås med henne...så du får allt gräva och lagat matPrill skrev 2011-04-15 20:37:33 följande:
Jag kommer ihåg lillans första feberkramp. Den inträffade på min första pappalediga dag. Jag skulle byta blöja på ett febrigt barn och plötsligt spasmade hon helt fruktansvärt... Jag ringde ambulans och allt, och de kom snabbt. Så här i efterhand tror jag de kom mest för min skull :) Vi stannade ett dygn på sjukhuset.
Cee :) Du gräver, jag lagar mat. I will chock you with my greatness in cooking...
-
Plantage skrev 2011-04-15 20:40:31 följande:Nä, jag är en stalker när det kommer till sms :p
-
HäxanSurtant skrev 2011-04-15 20:44:52 följande:Gött låter som ett gott liv
-
Nej nej nej...inte MED en Häxa..TILL en Häxa o mig!!Prill skrev 2011-04-15 20:44:57 följande:
Laga mat med en HÄXA?
Du kanske kan äta det, men jag kan inte laga mat med en som smusslar in grodbajsar och fjärilspruttar. Nå fyyy. Ni kan gräva och jag laga mat?
-
Förstrå det gumman... spelar ingen roll om man vet vad det är..är läskigt att se sitt barn i den situationen iaf!!!svarta änkan skrev 2011-04-15 20:45:05 följande:tack gumman... i hope so too...
ja vet ju vad de är när de kommer, men jag hatar o va ensam...
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!