Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-30 14:39:29 följande:
    haha... ja ge dig ut å låt han leka av sig massor så somnar han ovaggad ikväll ;P

ja det där "ska bara" kan vara till ett elände ibland
    Mja, även om jag skulle försöka köra slut på honom så får jag "vagga" honom till sömns... han är värre än en duracell kanin

Ja, jag ska bara leta efter nästa motiv jag ska tatuera nästa år... nu skriker min kropp efter en.. eller 2 till
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    jejosa skrev 2010-12-30 14:44:15 följande:
    ahh haha... men nattandet kanske går fortare om han är trött... men inte toktrött då kan de bli bakslag o ännu svårare (been there done that)

aha, jag har motiv o tatuerare klar men lider av svår feghet o extrem nålrädsla så än så länge är mig kropp otatuerad o lär vara det ett tag till :/
    Jag lider av extrem nålrädsla med, men har 3 st tatueringar skillnaden är att nålarna går inte så långt in... så jag kan ta det.... och nu vill man bara ha fler o fler ist

Men ska jag t ex få en spruta hos tandis så tuppar jag av direkt Skäms
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-12-30 14:48:15 följande:
    Har ni inte  nån Öppen Förskola som är öppen nu under jullovet?
    Hmmm...tror inte det.. men skulle inte gått dit iaf... har lite svårt för alla "perfekta" mammor som har så snälla och duktiga barn 24/7
  • MysTic PrincesS
    jejosa skrev 2010-12-30 14:53:09 följande:
    ahh... ja, jag har hört att man får blodad tand på det där... ;P

jag får se ifall 2011 är året då jag vågar
    Jag sa aldrig mer efter min första, en drake på högra benet, ganska stor 6 v senare gjorde jag en i svanken

Sen har jag en skorpion på vänstra skuldran..... nu vill jag göra en stor drake till på vänstra armen... o sen ska jag o syrran göra en syster tatuering

Har även planer för vänstra benet Drömmer
  • MysTic PrincesS
    jejosa skrev 2010-12-30 14:53:53 följande:
    äsch bara båg - ingen är perfekt... o det måste de ju förstå att vi fattar med... märkliga människor...
    Vi fattar ju att man inte kan vara perfekt men nåde den som sticker hål på deras lyckobubbla Tungan ute
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-12-30 14:57:00 följande:
    okej annars kan du komma till mig så få din son leka med min duracellkanin... hon har fart in och ut ur huset som en jojo idag
    Haha.. de 2 tillsammans skulle väl riva stället
  • MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-12-30 15:12:03 följande:
    jepp... stackars mina grannar
    Igår var C hos min syster och lekte hela dagen med sin jämnåriga kusin, så igår vart det inte mycket tjat
    Vi ska hem till syrran + hennes ungar imorgon... så förhoppningsvis så håller han sig lugn några dagar sen *drömmer iaf*

jejosa skrev 2010-12-30 15:12:52 följande:
    ohh... där ser man... då lär de ju bli nått på vänstra benet med låter det som... min ska sitta på höften har jag tänkt eller nått sånt... hade innerarmen i tanken men att sommardagar gå i kortärmat till kund o visa tatueringen känns inte så genomtänkt... ;P
    Vill göra en grej på ena höften med

Usch, det är som ett gift... jag är sjukt sugen just nu på en.. helst igår
  • MysTic PrincesS

Nu har jag rivit ur typ halva lgh o äntligen hittat en mobil som funkar med comviq.... har samtalsabstinens här

• MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-12-30 15:57:00 följande:
    men du hade ju 3 så du kan ju prata med mig eller det kanske vill prata med nån annan person
    Kan inte ringa ut eller ta emot samtal med den förbenade 3-telefonen

Men kan skicka o ta emot sms...... skumt skumt
  • MysTic PrincesS
    jejosa skrev 2010-12-30 15:56:06 följande:
    haha if there is a will there is a way
    Hell yes.... men alla nr är borta, dum som man är har man sparat dom i telefonen (den gamla) ist för simkortet....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D