• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-04-09 20:46:02 följande:
    Det kan jag med göra... och en gång i byte jag en fläktrem med
    Mmmhmm..o det e juh sååå mkt roligare än att göra hushållssysslor!!!
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-04-09 20:46:58 följande:
    Cee skrev 2011-04-09 20:43:53 följande:
    Hrrm..o vad var det du inte förstog???? Tungan ute JAG tvättar bilen... karln min får laga mat!! Tungan ute
    JM städade min bil en dag medans jag stog vid spisen och lagade vego chiliquorncarne
    från grunden inget jä**a halvfabrikat här inte.
    Ja vi har juh alltid sagt att du e den perfekta mannen Lelle!!! Så det där häpnar vi inte alls över, det räknar vi med i ditt fall Tungan uteFlört 
    Lellebror skrev 2011-04-09 20:46:58 följande:
    Cee skrev 2011-04-09 20:44:54 följande:
    HRMPHF::O SUCK!! Kan ni sluta skryta om era perfekta män nu.... grodan hamnar juh i dålig dager Tungan uteTungan uteTungan uteFlört
    men vi har ju flera gånger sagt åt dig att byta ut han ju ......
    I know, I know... I will. I will... när prinsen dyker upp Tungan ute
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-04-09 20:47:04 följande:
    Svävar på Hööööööga moln myyyyyyyyyyyyyyst till tusen och han stannade 1½ h längre än beräknat han ville INTE hem... Han ringde när han var hemma o sa de tog bara 46 min hem hehehhe. söööötnos är suuuuperlycklig nuuu

OCH jaaaaaaaaaa vi ska ses igen när han kan
    Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys gumman!! Härligt att höra!!!!
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-04-09 20:47:36 följande:
    För att du ska känna dig bättre, jag finns ju här och jag är inte helt perfekt, bara 95%:)
    Aaaaah...PUST...vad skönt.... nu känns han inte lika illa, grodan Tungan ute
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 20:48:06 följande:
    Här var vi snabba!!!Solig
    Ja men karlar e juh sååååå långsamma när det kommer till sådana däringa saker... o gammaldags som jag e gällande det där så e det juh ändå han som ska ta det steget.. men så vill jag juh kunna planera lite framåt..o då måste man juh veta lite ungf när det ska ske Tungan uteTungan uteTungan ute
  • Cee
    Metal skrev 2011-04-09 20:48:29 följande:
    Har inte ens reflekterat över att det finns veggosushi, men jag kanske får prova en sån, jag dissar inget innan jag testat...ja i matväg alltså, även om jag har svårt för surströmming...
    Me LOVE wasabi, soya o avokado i kombination!! det är GUDOMLIGT!!! Hjärta

Gillade inte heller äkta sushi från början utan började med vegverianten o fastnade rejält..i dag kan jag äta "riktig" susho också..men föredrar den vegetariska fortfarande
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 20:49:18 följande:
    ahaa... det var ju en exakt beskrivning
    *hehehehehhehe... 6 mil ö om JKPG
  • Cee
    Metal skrev 2011-04-09 20:50:39 följande:
    Haha, svårt att tidsbestämma sånt där men du var väl en av de lyckliga upptagna i tråden? Skrattande
    (som för övrigt ÄR favorittråden, kul att skratta som sällan förr, t.o.m. åt eländet i Japan) Skrattande
    Njaaeee..jag e juh en av de olyckliga som hamnat i klorna på en groda o ständigt får höra att jag ska ta mig ur hans grepp utav alla i tråden... Obestämd
  • Cee
    Metal skrev 2011-04-09 20:53:31 följande:
    Nu har jag hört (sitter med ryggen emot dumburken) "Bullar och Bång" dvd'n med Lilla Spöket Laban 4492342346327623746324763 gånger på raken. Att ungar kan se sina favoritfilmer om och om igen utan att tröttna har alltid fascinerat mig...
    mmmhmm..o själv spyr man på dem efter bara ngn gång... men hellre film än en tjatig bok som man ska läsa om o om o om igen ObestämdTungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-04-09 20:54:01 följande:
    Favorit i repris

Jag såg aldrig dig i affären i dag iförd den där munderingen ObestämdTungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D