-
Mmm... gillar båda... men nu är man iaf på mer humör för att lyssna på domcajsasmamma skrev 2010-12-20 17:34:55 följande:det första är ju en klassiker...
-
Så ja... mätt i magen, tvätten går, städat undan lite, fått femtielva bryt på vilden som tydligen har en devils day.... och nu sitter man ner i 5 min....
-
Den var länge sen man hörde
-
Plantagen skrev 2010-12-20 20:20:56 följande:Hej alla barn nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Frej tar fram.....Rörbomb och Koranen och nu ska ni höra,vad man med rörbomb och Koranen kan göra......Rabbla i boken och spräng dig till flis....Så har du fixat ditt paradis!
-
Hello alla
MP är nu officiellt barnledig
Och ikväll ska jag hem till honom, vi ska äta känguru och titta på film mm. Och imorgon ska jag med i lastbilen så kommer inte vara online förrens Julafton igen
Men jag vill passa på redan nu att önska er en:
GOD JUL
Kraaaaaaaam på er
-
Haha, ja känguru ska bli spännande att se hur det smakar.....figurehead skrev 2010-12-22 16:23:00 följande:Känguru?
Ok, låter som att MP kommer få en trevlig jul
Tror det blir en mycket trevlig jul faktiskt -
Hej alla
Hoppas ni haft en bra jul
Känguru smakar förbannat gott så ni vet
Har överlevt julmaten idag och är förbannat tacksam för att det dröjer 1 år tills nästa gång man ska äta det igen.. *urk*
Var uppe i Västerås igår med, fy satan vad halt det var på vägarna... och det känns i häcken idag att man satt på den i 14 timmar... *aj aj*
Imorgon vankas det ev utgång... om inte folket blir sjukare.... flera som fått influensasymptom
-
Nostalgi
-
Var där med killen på ica och hämtade lite grejer... ska följa med fler ggr och då skulle man ju kunna säga hej till dig om du är hemma o såMajuutschi skrev 2010-12-24 21:01:32 följande:Är du i västerås? O så säger du inget till mig som bor i västerås?
-
Får bara hoppas det inte är lika jäkla snorkallt som det var igår nästa gång.... och att vi åker på dagtid igen...Majuutschi skrev 2010-12-24 21:10:35 följande:It's a deal!