Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-09-25 18:54:33 följande:
    eftersom du är finne och du inte ska ha det så varmt så blir det väl 90-95 grader då
    stämmerSkrattande
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-25 18:57:26 följande:

tack de ska ja ha om de var mig du menade hehehehe

Nej nu ska ja överge datan eller ja iallfall denna sidan nu.. för om 4 min är kl 19 PARTY PARTY nej ska nooog öppna en smirnoff wieeeeeeeeeeeeeeee ha de gött alla och speciellt EN

Glömde ju o ta de du skrev igår SÅ du kan vara lugn du får inget inatt

Ha en trevlig kväll!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 19:06:39 följande:
    Lunginflammation!!!

Blir ju äcklad, hostar så jag nästan spyr OCH jag har fobi för spy och illamående.
    Det är så jäkla jobbigt att ha lunginflammation det har jag haft ett antal gånger. men sist var det när jag fick min dotter . Luninflammation+ svårhavandeskapsförgiftning = lika med nära döden upplevelse
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-25 19:09:01 följande:
    Det ska vara varmt i bastun men inte för varmt.

man måste ju kunna andas också

men våran bastu är gjord ochbyggd så att man kan andas där fast det är över 100!!!

• cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-09-25 19:13:52 följande:
    e riktigt mysigt med ljus men blir ju aldrig av att man köper det när  man e ute o shoppar :(
    skulle behövas lite så här i höstmörkret  och gärna nån att mysa med oxå :)
    jag har ljus men ingen och mysa med!!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 19:19:38 följande:
    Usch då!!!

Detta är andra gången jag har det, första var för 11 år sen, fast då hade jag lunginflammation, halsfluss och bihåleinflammation. Denna gången slapp jag iaf halsfluss

Men hostan är värre än ja kan minnas från den gången. Kan ju inte ligga eller ens liggsitta i soffan utan att det känns som om lungorna slemmar ihop och får mer vätska i sig. När jag tar den slemlösande tja då spydde jag vid första hostattacken efter, så den har jag inte vågat ta mer... som sagt fobi!

Dottern kom hem idag, sov hos sin moster igår och lilla hunden skall jag hämta hos min mormor senare ikväll, så min vila är över. Funderar seriöst på att kolla om Frejas pappa kan ha henne några timmar imorgon, så jag får vila lite iaf! Men de är väl rent jävla önsketänkande från min sida!
    Hoppas att du få vila riktigt nu så du snart blir bättre!!!
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-09-25 19:23:50 följande:
    adress då? ;) först bastu sen mys med massa ljus på schemat då :)
    Mantorp!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D